Iniúchadh ar Acmhainn Teileachumarsáide Tiomanta ag AI i nGnóthaí

Tháinig ré nua teileachumarsáide do ghnólachtaí le teacht na hintleachta saorga (AI). Tá réitigh atá á dtiomáint ag AI ag ligean do chuideachtaí níos mó agus níos mó a gcuid oibríochtaí a shruthlíniú agus éifeachtúlacht a uasmhéadú trí thascanna neamhchoitianta a uathoibriú, ag soláthar seirbhís chustaiméara níos cruinne, agus ag éascú cumarsáid i measc fostaithe.

Cuireann réitigh AI-chumasaithe go leor buntáistí ar fáil do ghnólachtaí atá ag iarraidh táirgiúlacht a uasmhéadú agus seirbhís do chustaiméirí a bharrfheabhsú. Is féidir le chatbots uathoibrithe freagraí tapa a thabhairt do chustaiméirí ar cheisteanna nó ar ghearáin gan gá le hidirghabháil dhaonna, agus is féidir le hanailísíocht faoi thiomáint AI cabhrú le bainisteoirí réimsí a aithint inar gá feabhas a chur ar fheidhmíocht. Ina theannta sin, cuireann córais uathoibrithe ar chumas gnólachtaí nuashonruithe nó fógraí tábhachtacha a chur in iúl go tapa thar ranna gan mórán iarrachta ó bhaill foirne. Tá sé seo ina chuidiú go háirithe agus muid ag déileáil le ceisteanna práinneacha a dteastaíonn aird láithreach ó fhoirne iolracha laistigh d’eagraíocht.

Thairis sin, is féidir le teicneolaíocht AI a chumasú do chuideachtaí aghaidh a thabhairt go réamhghníomhach ar fhadhbanna a d’fhéadfadh a bheith ann sula dtiocfaidh siad chun bheith ina saincheisteanna móra trí uirlisí anailíse réamh-mheastacháin a úsáideann teicnící anailíse sonraí amhail halgartaim meaisínfhoghlama agus próiseáil teanga nádúrtha (NLP). Trí na teicneolaíochtaí cumhachtacha seo a ghiaráil i gcomhar le hardáin chumarsáide eile cosúil le seirbhísí ríomhphoist nó teachtaireachtaí téacs – tá rochtain ag eagraíochtaí ar léargais fíor-ama ar iompar custaiméirí a chuireann ar a gcumas cinntí eolasacha a dhéanamh faoin mbealach is fearr chun freastal ar riachtanais a gcliant .

Mar thoradh air sin, tá go leor eagraíochtaí ag baint leasa as an teicneolaíocht cheannródaíoch seo trína ionchorprú i mbonneagar teileachumarsáide atá ann cheana féin. Leis an gcumas atá aige éifeachtúlacht oibriúcháin a fheabhsú , costais a bhaineann le saothair láimhe a laghdú , riosca a bhainistiú ar bhealach níos fearr trí chinnteoireacht arna thiomáint ag sonraí - na feidhmeanna féideartha Intleacht Shaorga - Gnóthais Teileachumarsáide Tiomanta .

Conas a Athraíonn AI Straitéisí Cumarsáide do Thomhaltóirí

Tá AI (Intleacht Shaorga) ag réabhlóidiú an tslí ina ndéanann gnólachtaí cumarsáid lena gcustaiméirí. Tá teicneolaíochtaí atá á gcumhachtú ag AI ar nós próiseáil teanga nádúrtha, foghlaim meaisín, agus anailísíocht thuarthach ag cur ar chumas eagraíochtaí eispéiris phearsantaithe a sholáthar a dhéanann réamh-mheas ar riachtanais chustaiméirí agus a chruthaíonn rannpháirtíocht níos doimhne. D'aistrigh an treocht seo fócas na straitéisí cumarsáide ó teachtaireachtaí a sheachadadh go simplí go dtí caidreamh a dhoimhniú trí idirghníomhaíochtaí spriocdhírithe ag gach céim de thuras an chustaiméara.

Cuidíonn AI le cuideachtaí iompar tomhaltóirí a thuiscint níos doimhne ná riamh trí anailís a dhéanamh go huathoibríoch ar mhéideanna móra sonraí i bhfíor-am. Is féidir le cuideachtaí teachtaireachtaí a phearsantú anois do thomhaltóirí aonair bunaithe ar iompraíochtaí nó ar dhéimeagrafaic san am a chuaigh thart le leibhéal cruinnis nárbh fhéidir a dhéanamh roimhe seo trí úsáid a bhaint as modhanna láimhe nó teicnící deighilte traidisiúnta amhail díriú ar aois nó inscne. Ina theannta sin, cuireann córais AI ar chumas margaitheoirí treochtaí i roghanna tomhaltóirí a aithint go tapa ar féidir leo cinntí forbartha táirgí agus cuspóirí straitéiseacha eile a threorú níos tapúla ná riamh agus freagraí tráthúla a sholáthar fós nuair a dhéanann custaiméirí teagmháil dhíreach trí ardáin meáin shóisialta cosúil le róbónna Twitter nó Facebook Messenger.

Ina theannta sin, ceadaíonn uathoibriú AI-tiomáinte do chuideachtaí a n-oibríochtaí a mhéadú gan costais phearsanra breise ós rud é gur beag maoirseacht a bhíonn ag teastáil ó mheaisíní nuair a bhíonn siad oilte i gceart ar thascanna ábhartha a bhaineann le próisis bhainistíochta seirbhíse custaiméara cosúil le freagairt go pras aon uair a shíneann úsáideoir amach chun cabhair a fháil trí chainéil chatbot. Soláthraíonn córais uathoibrithe léargais freisin ar an gcaoi a n-idirghníomhaíonn úsáideoirí le brandaí ionas gur féidir le margaitheoirí a gcuid straitéisí cumarsáide a bheachtú tuilleadh le himeacht ama bunaithe ar aiseolas ó úsáideoirí iarbhír seachas a bheith ag brath go hiomlán ar intuition agus feachtais crafting acu .

Ar deireadh , tá dul chun cinn i bpróiseáil teanga nádúrtha tar éis comhéadain chomhrá a chumasú inar féidir le daoine comhrá a dhéanamh go nádúrtha le meaisíní seachas eochairfhocail a chlóscríobh isteach i mboscaí cuardaigh - ag cruthú eispéireas idirghníomhach cosúil le labhairt duine le duine ach gan teagmháil fhisiciúil a bheith ag teastáil idir na páirtithe atá i gceist . Tá an teicneolaíocht seo úsáideach go háirithe do chúntóirí fíorúla a fheidhmíonn mar idirghabhálaithe idir daoine atá ag lorg faisnéise faoi ábhair ar leith ar líne , ag cuidiú le comhráite a dhéanamh níos réidhe fiú má dhéantar iad go hiomlán go digiteach laistigh de chomhráite téacs seachas malartuithe briathartha le linn glaonna gutháin srl.

Agus muid ag leanúint lenár n-aistear i dtreo domhan atá digitithe de réir a chéile is léir go mbeidh ról tábhachtach ag Intleacht Shaorga in athrú a dhéanamh ar straitéisí cumarsáide amach anseo - agus sinn go léir a threorú i dtreo eispéiris níos oiriúnaithe atá deartha go sonrach timpeall ar roghanna aonair seachas cur chuige cineálach a oireann do gach cur chuige a mbaintear amach faoi láthair níos mó. go minic ansin ní lá atá inniu ann!

Measúnú a dhéanamh ar na Costais agus na Buntáistí a bhaineann le Córas Teileachumarsáide atá Tiomanta ag AI a Úsáid

De réir mar a bhíonn gnólachtaí ag brath níos mó ar theicneolaíocht teileachumarsáide chun fanacht iomaíoch, tá go leor tosaithe ag iniúchadh an acmhainneacht a bhaineann le córais AI-tiomáinte a úsáid. San Airteagal seo, déanfaimid meastóireacht ar na costais agus na buntáistí a bhaineann le córas den sórt sin a chur i bhfeidhm i mbonneagar teileachumarsáide cuideachta.

Ó thaobh costais de, níl aon amhras ach go mbeadh infheistíocht shuntasach roimh ré ag teastáil ó chóras atá á thiomáint ag AI. Ní mór do chuideachtaí smaoineamh ní hamháin ar chostais crua-earraí agus bogearraí ach freisin ar aon oiliúint riachtanach don fhoireann atá ann cheana féin nó pearsanra nua a fhostú a bhfuil saineolas acu ar na teicneolaíochtaí seo. Ina theannta sin, d'fhéadfadh go mbeadh táillí cothabhála leanúnacha ag teastáil mar chuid d'fhonn coinneáil suas le dul chun cinn teicneolaíochta le himeacht ama.

Mar sin féin, tá buntáistí éagsúla ag baint le córas teileachumarsáide bunaithe ar AI a ghlacadh ar féidir leis údar a thabhairt d’infheistíochtaí den sórt sin san fhadtréimhse: ar an gcéad dul síos is féidir leis an tseirbhís do chustaiméirí a fheabhsú trí fhreagairt go tapa agus go cruinn ar fhiosrúcháin; ar an dara dul síos féadfaidh sé riachtanais foirne a laghdú ós rud é go bhféadfadh roinnt tascanna (amhail diagnóisic) éirí uathoibrithe; ar an tríú dul síos d'fhéadfadh sé úsáid níos éifeachtúla a bhaint as acmhainní trí ligean do chuideachtaí a gcuid oibríochtaí a scála go héasca de réir an éilimh; ar deireadh b'fhéidir go gcuirfeadh a chumais thuartha ar chumas cuideachtaí riachtanais na gcustaiméirí a réamh-mheas sula n-eascróidh siad, rud a chuirfeadh lena gcumas dul san iomaíocht go héifeachtach i margaí an lae inniu .

Arna rá , is ionann infheistíocht i gcóras teileachumarsáide atá cumasaithe ag AI agus gealltanas airgeadais chomh maith le deis fáis . Ní mór do chuideachtaí na fachtóirí go léir a mheá go cúramach agus an cinneadh seo á dhéanamh acu, go háirithe mura bhfuil saineolas teicniúil nó infheistíochtaí caipitil leordhóthanacha acu. Cé go dtagann costas mór ar na córais seo roimh ré , cuireann siad buntáistí suntasacha ar fáil ag brath ar cé chomh maith agus a chuirtear i bhfeidhm iad san eagraíocht

Foghlaim Meaisín a Ghiaráil chun Eispéireas an Chustaiméara i Seirbhísí Teileachumarsáide a Fheabhsú

Tá fás ollmhór tagtha ar thionscal na teileachumarsáide le deich mbliana anuas, de réir mar a leanann tomhaltóirí ar aghaidh ag éileamh seirbhís níos tapúla agus níos iontaofa. Chun na héilimh seo a chomhlíonadh agus eispéiris níos fearr a sholáthar do chustaiméirí, tá go leor cuideachtaí teileachumarsáide ag iompú anois ar theicneolaíochtaí meaisínfhoghlama (ML). Trí halgartaim ML agus teicnící anailíse sonraí a ghiaráil, is féidir le soláthraithe teileachumarsáide seirbhísí an-phearsanta a thairiscint a fheabhsaíonn sástacht na gcustaiméirí agus iad ag tiomáint cuspóirí gnó freisin amhail ioncam méadaithe nó coigilteas costais.

Agus réitigh ML-tiomáinte cosúil le hanailísíocht thuarthach agus samhlacha praghsála dinimiciúla i bhfeidhm, is féidir pacáistí seirbhísí oiriúnaithe a chur ar fáil do chustaiméirí a oireann dá riachtanais nó roghanna aonair - rud a chuirfeadh deireadh leis an ngá atá le tairiscintí cineálach aon-mhéid a oireann do chách. Ina theannta sin, is féidir le córais uathoibrithe atá á gcumhachtú ag AI aimhrialtachtaí i bpatrúin tráchta líonra a bhrath go tapa ionas go dtabharfar aghaidh ar aon saincheisteanna a mbíonn tionchar acu ar fheidhmíocht sula n-eascraíonn siad fadhbanna móra do chustaiméirí.

Trí iompar tomhaltóirí a thuiscint thar bhealaí éagsúla - ó idirghníomhaíochtaí ar líne ar thairseacha láithreáin ghréasáin go comhráite lárionad glaonna - tá rochtain ag teileachumarsáid ar mhéideanna toirtiúla sonraí a thugann léargas ar an mbealach is fearr chun freastal ar riachtanais a n-úsáideoirí ag aon tráth ar leith. Cumasaíonn ML an bonn eolais seo le húsáid go dinimiciúil , ag ligean do chuideachtaí teileachumarsáide straitéisí a oiriúnú bunaithe ar choinníollacha athraitheacha an mhargaidh ag ráta i bhfad níos tapúla ná mar a d' fhéadfadh daoine amháin a bhaint amach . Fágann sin go bhfuil sé níos fusa ná riamh do lucht teileachumarsáide freagairt go tapa nuair is gá – ag feabhsú go mór eispéireas an chustaiméara agus éifeachtúlacht oibriúcháin ag an am céanna .

Ar deireadh , cabhraíonn imscaradh halgartaim ML cosúil le próiseáil teanga nádúrtha (NLP) le feabhas a chur ar fheidhmeanna tacaíochta úsáideoirí trí fhiosrúcháin a fhaightear trí ghuthghlaonna nó ríomhphoist a chatagóiriú go huathoibríoch i ngrúpaí réamhchinnte - luasann sé seo amanna freagartha agus oscailt bealaí nua cumarsáide idir soláthraithe & custaiméirí araon. Cruthaíonn na dul chun cinn seo go léir le chéile cur chuige iomlánaíoch i dtreo feabhas a chur ar leibhéil rannpháirtíochta laistigh d'éiceachóras eagraíochta a mbíonn torthaí níos fearr mar thoradh air

Measúnú a dhéanamh ar Bearta Slándála chun Sonraí a Chosaint le Córais Teileachumarsáide Cumhachtaithe Faisnéise Saorga

Chuir dul chun cinn in intleacht shaorga (AI) le déanaí ar chumas córais teileachumarsáide úsáid a bhaint as algartaim chumhachtacha agus cinnteoireacht atá bunaithe ar shonraí chun cabhrú le sonraí custaiméirí a chosaint. De réir mar a éiríonn an domhan níos nasctha, tá bearta slándála ag éirí níos tábhachtaí ná riamh. Scrúdaíonn an t-alt seo conas is féidir AI a úsáid chun córais teileachumarsáide a dhaingniú agus sonraí custaiméirí a choinneáil sábháilte ó ghníomhaithe mailíseacha.

Le blianta fada anuas, tá cuideachtaí teileachumarsáide ag brath ar phrótacail slándála traidisiúnta cosúil le fíordheimhniú pasfhocail agus teicnící criptithe chun a líonraí a chosaint ó ionróirí nó hackers féideartha. Mar sin féin, b’fhéidir nach leor na modhanna seo i gcónaí i dtimpeallacht an lae inniu ina bhfuil cibear-bhagairtí ag méadú ar ráta scanrúil gach lá. Agus é seo san áireamh, tá AI á úsáid ag go leor telcos tosaigh mar bhealach chun na bearta slándála atá acu faoi láthair a fheabhsú le cruinneas agus éifeachtúlacht níos fearr ná riamh le hidirghabháil daonna amháin.

Sampla amháin de conas a d’fhéadfadh córas atá á gcumhachtú ag AI sábháilteacht a fheabhsú ná trína chumas gníomhaíocht líonra amhrasach a bhrath nach gcuirfeadh daoine faoi deara murach é mar gheall ar a chastacht nó a luas a dtarlaíonn sé ar an líonra féin; amhail athruithe tobanna ar phatrúin tráchta le himeacht ama nó iarratais uathoibrithe a thagann ó áiteanna iolracha go comhuaineach laistigh d’achar gairid ama – an dá chomhartha a d’fhéadfadh gníomhaíocht mhailíseach a léiriú ar an gcóras féin gan baint dhíreach ar bith ag an duine.” Trí úsáid a bhaint as halgartaim meaisínfhoghlama mar aon le cumais aitheanta patrún sofaisticiúla, is féidir na cineálacha seo gníomhaíochtaí a aithint go tapa agus ag an am céanna ag tabhairt faoi deara aon neamhrialtachtaí a d’fhéadfadh a bheith ag teastáil chun imscrúdú breise a dhéanamh ar cad go díreach atá ar siúl faoi bhun na n-oibríochtaí leibhéal dromchla a tharlaíonn thar ilphointí laistigh dá mbonneagar.” a deir Vikram Ahuja VP & Ceannaire – Innealtóireacht Slándála & Ailtireacht ag Vodafone India Limited “Tá sé ríthábhachtach dúinne go léir a chinntiú go mbíonn ár gcuid custaiméirí cosanta i gcoinne cineálacha cibearchoireachta atá ag teacht chun cinn agus mar sin cabhraíonn an chosaint ciseal breise seo a thairiscint trí Intleacht Shaorga linn é sin a dhéanamh”

Ina theannta sin, tá roinnt eagraíochtaí ag dul i dtreo straitéisí iontaobhais nialais nuair a thagann sé chun líonraí cumarsáide a dhaingniú a bhaineann le timpeallachtaí fíorúla ar leith a bhunú de réir grúpa úsáideoirí / cineál feiste seachas cearta rochtana uileghabhálacha a sholáthar thar bonneagair iomlána ós rud é go laghdaíonn sé seo na rioscaí a bhaineann le hionsaithe pribhléide méadaithe . Ina theannta sin, cabhraíonn giaráil léargais dhomhain anailíse a ghintear trí theicneolaíochtaí bigdata le riarthóirí aimhrialtachtaí folaithe a aimsiú a thagann chun solais go soiléir, rud a íoslaghdaíonn go mór an seans go n-éireoidh le hiarrachtaí sáraithe nach dtugtar faoi deara agus ag cosc ​​ar atarlú teagmhais amach anseo freisin.

Trí ardteicníochtaí faireachais arna gcumhachtú ag hintleachta saorga a chur i bhfeidhm , is féidir le telcos anois cumais mhonatóireachta a mhéadú i bhfad níos faide ná mar a bhí indéanta roimhe seo cúpláilte rátaí dearfacha bréagacha laghdaithe go suntasach costais a bhaineann le hoibriú acmhainní pearsanra atá ag teastáil imscrúduithe láimhe a dhéanamh bunchúiseanna saincheisteanna a aithint a aimsíodh le linn gnáthphróisis cothabhála etcetera sa deireadh feabhas a chur ar iontaofacht fhoriomlán na seirbhísí cobhsaíochta a sholáthraítear agus ag an am céanna a áirithiú go gcloítear leis na ceanglais maidir le comhlíonadh rialála is infheidhme san earnáil tionscail lena mbaineann freisin . Mar sin dealraíonn sé go bhfuil sé soiléir go n-ionchorpraítear réitigh uathoibrithe cliste go háirithe iad siúd a bhíonn ag brath ar choincheapa Machine Learning Deep Learning a oireann go sonrach do riachtanais na n-oireann go gcruthóidh gach eagraíocht téarmaí tairbhiúla gnéithe bainistíochta riosca is dócha go bhfanfaidh rogha indéanta meántéarmach fadtéarmach ionchais forbartha sa todhchaí teileachumarsáid spás chun tosaigh freisin mar sin réitigh ré nua. sochaí dhomhanda dhigitithe níos cliste agus níos sláine gar do léaslíne i bhfad i gcéin is féidir a fheiceáil faoi láthair ..