An chaoi a bhfuil Teicneolaíocht 5G ag Athchóiriú an Tionscail Teileachumarsáide le AI
Tá an tionscal teileachumarsáide ag dul faoi réabhlóid mhór le tabhairt isteach na teicneolaíochta 5G, faoi thiomáint ag hintleachta saorga (AI). Geallann an ghlúin nua seo de theicneolaíocht gan sreang luasanna níos tapúla agus bandaleithead méadaithe d'úsáideoirí. Tá cur síos air mar “an chéad réabhlóid thionsclaíoch eile” agus cruthóidh sé athruithe ollmhóra ar an mbealach a ndéanann daoine cumarsáid.
Tá líonraí 5G in ann sonraí a aistriú ar luasanna i bhfad níos airde ná riamh, rud a fhágann go bhfuil nasc níos iontaofa idir feistí. Ciallaíonn sé seo gur féidir seirbhísí sruthú ar nós Netflix a úsáid gan eagla roimh amanna maolánacha nó moille mar gheall ar easpa bandaleithead. Ina theannta sin, ceadaíonn an luas feabhsaithe seo idirghníomhú fíor-ama idir dhá shuíomh iargúlta nó níos mó trí fheidhmchláir físchomhdhála ar nós Skype nó Zoom agus is minic a bhíonn fadhbanna foighne íosta ar líonraí 4G
Chomh maith le luasanna idirlín níos tapúla, cuireann 5G clúdach níos fearr ar fáil thar limistéir níos mó ná mar a rinne na glúnta roimhe seo; rud a chiallaíonn gur féidir fiú iad siúd atá ina gcónaí i gceantair thuaithe leas a bhaint as a chumais ardluais seachas iad a fhágáil taobh thiar mar a bhí siad ar chórais 3G/4G . Ina theannta sin, ós rud é go n-oibríonn sé ar mhinicíochtaí éagsúla i gcomparáid le teicneolaíochtaí soghluaiste eile, ba cheart go mbeadh níos lú trasnaíochta ann ó chomharthaí eile a d'fhéadfadh cur isteach ar an tseirbhís.
Tá AI tagtha chun bheith ina chuid dhílis de theicneolaíocht 5g a bhuíochas dá chumas sonraí méideanna móra a phróiseáil go tapa agus go héifeachtúil ionas gur féidir le líonraí a gcuid feidhmíochta féin a bharrfheabhsú i bhfíor-am bunaithe ar éileamh úsáideoirí agus patrúin úsáide . Trí úsáid a bhaint as halgartaim anailísíochta thuarthacha, cuireann AI ar chumas córais cinntí a dhéanamh go tapa agus go cruinn agus iad ag freagairt ar shonraí ar phatrúin ar leith a d’fhéadfadh tarlúint áirithe a tharlóidh amach anseo. Mar shampla, má tá méadú ar an ualach tráchta ar an líonra mar gheall ar chúinsí nó coinníollacha gaoithe bheadh AI in ann bearta ceartaitheacha a dhéanamh sula dtarlódh aon chur isteach ar an tseirbhís ag cuidiú leis an aga neamhfhónaimh a laghdú a d’fhéadfadh cur isteach go mór ar leibhéil shástacht na gcustaiméirí ar shlí eile
Tríd is tríd, cuireann 5gteicneolaíocht breise in éineacht le AIm forbairt spreagúil i dtionscal na cumarsáide ar fáil d’úsáideoirí rochtain níos tapúla ar an idirlíon nascacht chomh maith le clúdach feabhsaithe thar réimsí níos leithne agus iad ag ceadú líonraí chun imeachtaí a thuar amach anseo a d’fhéadfadh a bheith mar thoradh ar níos mó ama síos agus cur isteach ar sheirbhís do thomhaltóirí nua-aimseartha.
Na Buntáistí a bhaineann le hUathoibriú Líonra Tiomáinte AI le haghaidh Teileachumarsáide a Iniúchadh
De réir mar a bhíonn líonraí teileachumarsáide ag éirí níos casta, tá sé riachtanach don tionscal bealaí a aimsiú chun éifeachtúlacht a gcuid oibríochtaí a fheabhsú. Is dhá theicneolaíocht iad faisnéis shaorga (AI) agus uathoibriú líonra ar féidir leo cúnamh fíorluachmhar a sholáthar ina leith seo. Trí AI agus uathoibriú a ghiaráil, is féidir le cuideachtaí teileachumarsáide leas a bhaint as amanna imlonnaithe níos tapúla, líonraí níos iontaofa, taithí feabhsaithe do chustaiméirí agus costais laghdaithe.
Uirlis chumhachtach is ea uathoibriú líonra faoi thiomáint AI a ligeann do chuideachtaí teileachumarsáide go leor gnéithe dá n-oibríochtaí a uathoibriú gan mórán iarrachta nó rannpháirtíocht dhaonna. Cuireann uathoibriú deireadh le próisis láimhe amhail seirbhísí nua a sholáthar ar acmhainní crua-earraí atá ann cheana nó seirbhísí atá ann cheana a athchumrú nuair a aistríonn custaiméirí suíomhanna; ina ionad sin láimhseálann córais uathoibrithe na tascanna seo gan aon ghá le pearsanra nó oiliúint bhreise. Laghdaíonn sé seo go suntasach costais saothair agus ag cinntiú cruinneas i ngach tasc a dhéanann an córas féin. Ina theannta sin, cuireann AI ar chumas meaisíní iompraíocht úsáideoirí a thuiscint níos fearr, rud a ligeann dóibh iarratais sa todhchaí a réamh-mheas sula dtarlóidh siad. Ní hamháin go mbíonn éifeachtúlacht mhéadaithe mar thoradh ar an gcumas réamh-mheastacháin seo ach cuidíonn sé le hearráidí a laghdú de bharr sonraí a ionchur de láimh.
Soláthraíonn úsáid uathoibrithe AI-tiomáinte buntáistí suntasacha freisin maidir le bainistíocht taithí an chustaiméara (CEM). De réir mar a éiríonn custaiméirí níos éilithí maidir le leibhéil cháilíochta seirbhíse, bíonn CEM ina fhachtóir tábhachtach chun caidreamh fadtéarmach rathúil a fhorbairt idir soláthraithe agus úsáideoirí. Tugann córais uathoibrithe níos mó smachta do theileachumarsáid ar a mbonneagar rud a éascaíonn dóibh freagairt go tapa d'athruithe a éilíonn custaiméirí agus íoslaghdaíonn siad na rioscaí a bhaineann le himscaradh cumraíochtaí míchearta a chuirtear isteach de láimh i mbunachair sonraí. Ina theannta sin, cuireann réitigh uathoibrithe ar chumas teileachumarsáide léargais luachmhara a ghabháil ar an gcaoi a n-idirghníomhaíonn úsáideoirí ar fud codanna éagsúla d'éiceachóras digiteach ar leith; tugann sé seo aiseolas luachmhar do sholáthraithe maidir leis na háiteanna ina bhféadfadh gá a bheith le feabhsuithe a chinntiú go mbeidh eispéiris níos fearr ar fud an tslabhra próisis ar fad – ó dhíolacháin go gníomhaíochtaí tacaíochta leantacha tar éis an cheannaigh
Mar fhocal scoir, feabhsaítear staidiúir shlándála iomlán trí uathoibriú eochaireilimintí laistigh den bhonneagar cumarsáide toisc go mbíonn níos lú céimeanna láimhe i gceist le linn na gcéimeanna cumraíochta; má bhíonn níos lú daoine ag idirghníomhú go gníomhach le comhpháirteanna íogair cruthaítear ionsaithe mailíseacha riosca níos ísle ag tarlú i gcoinne shócmhainní an tsoláthraí sáruithe ollmhóra a d’fhéadfadh a bheith mar thoradh ar rialacháin phríobháideachta sonraí Léiríonn na buntáistí seo go léir cén fáth go n-ordaíonn méadú ar líon na n-iompróirí atá ag casadh i dtreo uathoibrithe líonra faoi thiomáint hintleachta saorga brabúis agus ag an am céanna ag comhlíonadh na gceanglas déine atá leagtha síos sa dá rialú comhlachtaí deiridh tomhaltóirí araon
Ról Uathoibriú Próisis Róbataice in Oibríochtaí Teileachumarsáide a Shimpliú
De réir mar a leanann an tionscal teileachumarsáide ag forbairt, tá cuideachtaí ag brath níos mó ar theicneolaíochtaí atá ag teacht chun cinn chun oibríochtaí a shruthlíniú. Teicneolaíocht den sórt sin is ea Uathoibriú Próisis Robotic (RPA) atá ag éirí níos coitianta i measc oibreoirí teileachumarsáide. Cuireann an GFI ar chumas gnólachtaí costais a laghdú trí thascanna athchleachtacha a uathoibriú agus fostaithe a shaoradh le haghaidh gníomhaíochtaí ar luach níos airde. Trí úsáid a bhaint as robots bogearraí, is féidir le cuideachtaí próisis neamhchoitianta a uathoibriú go tapa agus go héifeachtach agus iad fós ag cinntiú go bhfuil cruinneas iontrála sonraí nó gnáththascanna eile.
Tá tarraingt ag an GFI le blianta beaga anuas mar gheall ar a cumas chun éifeachtúlacht oibriúcháin a fheabhsú gan costas suntasach ná cur isteach ar an mbonneagar atá ann cheana féin. Mar thoradh air sin, tá go leor teileachumarsáide ceannródaíocha tar éis glacadh le réitigh RPA ina gcuid straitéisí bainistithe sreafa oibre go rathúil – tá coigilteas costais os cionn 50% le feiceáil ag cuid acu. Leis an inscálaitheacht agus an tsolúbthacht atá aige ar fud na dtionscal iomadúla, tá sé éasca d'eagraíochtaí in aon earnáil - lena n-áirítear teileachumarsáid - na réitigh uathoibrithe seo a chomhtháthú i gcórais atá ann cheana féin le hiarracht íosta ó bhaill foirne TF agus úinéirí próisis araon.
Ina theannta sin, cuidíonn uathoibriú róbatach le heispéiris seirbhíse do chustaiméirí a fheabhsú trí ligean do chustaiméirí rochtain a fháil ar fhaisnéis níos tapúla ná riamh; ar an dóigh sin ag méadú leibhéil sásaimh na gcustaiméirí go mór ós rud é nach bhfuil tréimhsí fada feithimh acu a thuilleadh le haghaidh réiteach ar fhiosrúcháin a bhaineann le timthriallta billeála nó tairiscintí táirgí etc., Go deimhin, tá telcos ar fud an domhain ag baint úsáide as an teicneolaíocht seo go suntasach toisc go gceadaíonn sé dóibh smacht níos fearr a fháil ar a sócmhainn is tábhachtaí. : sonraí custaiméirí. Is é an toradh a bhíonn air seo ar deireadh ná cumas feabhsaithe faisnéise gnó a ligfidh dóibh cinntí straitéiseacha níos fearr a dhéanamh go tapa - rud a chuideoidh le fás foriomlán a thiomáint.
I ndeireadh na dála, cuireann Uathoibriú Próisis Robotic an iliomad deiseanna ar fáil laistigh den spás teileachumarsáide - rud a ligeann d'imreoirí seanbhunaithe agus d'iontrálaithe nua araon buntáistí uathúla a sholáthraíonn an teicneolaíocht shuaiteach seo a ghiaráil. Ó laghdú na gcostas a bhaineann le próisis dhian-saothair láimhe, feabhas a chur ar chaighdeáin ghéilliúlachta agus eispéireas an chustaiméara a fheabhsú trí éifeachtúlacht mhéadaithe - is cosúil nach bhfuil deireadh leis na tairbhí féideartha a bhaineann le feidhmiú na GFI . Is léir go bhfuil buntáiste iomaíochta ag na daoine a ghlacann go luath, ní hamháin anois ach go maith amach anseo freisin
Anailís ar Thionchar Foghlama Meaisín ar Chothabháil Thuarthach don Bhonneagar Teileachumarsáide
Tá dul chun cinn le déanaí i réimse na meaisínfhoghlama tar éis cothabháil réamh-mheastacháin a dhéanamh ar bhonneagar teileachumarsáide. Leis an teicneolaíocht seo is féidir réamh-mheastacháin níos cruinne agus gníomhartha réamhghníomhacha a dhéanamh, rud a d'fhág feabhas ar iontaofacht agus laghdú ar chostas iomlán na húinéireachta.
I gcur chuige cothabhála réamhthuartha traidisiúnta, dhéanfadh teicneoir trealamh a iniúchadh go tráthrialta bunaithe ar rátaí teipe stairiúla nó ar shonraíochtaí déantóra. Mar sin féin, is féidir le foghlaim meaisín léargas i bhfad níos fearr a sholáthar ar shláinte na gcomhpháirteanna trí anailís a dhéanamh ar shonraí ó fhoinsí iolracha amhail braiteoirí teochta nó léamha creathadh le himeacht ama. Trí thuar cathain is dócha go dteipfidh ar chomhpháirteanna sula ndéanann siad amhlaidh, is féidir le teicneoirí beart coisctheach a dhéanamh a laghdaíonn aga neamhfhónaimh agus a mhéadaíonn feidhmíocht Aga fónaimh go suntasach thar líonraí iomlána feistí.
Chomh maith le feidhmíocht fheabhsaithe an chórais feictear torthaí ó theicnící meaisínfhoghlama a úsáid le haghaidh cothabhála réamh-mheasta freisin i dtéarmaí coigilteas costais a bhuíochas le forchostais laghdaithe a bhaineann le hiniúchtaí láimhe nó deisiúcháin imoibríocha tar éis teipeanna a bheith ann de bharr easpa bearta coisctheacha a bheith á ndéanamh roimh ré. Éiríonn an coigilteas seo níos suntasaí fós de réir mar a mhéadaíonn líonraí ar mhéid agus ar chastacht – go háirithe iad siúd a úsáideann cuideachtaí móra nuair a d’fhéadfadh go mbeadh gá le monatóireacht ag an am céanna ar na céadta nó na mílte gléas .
Ina theannta sin, bhí cleachtóirí in ann algartaim sofaisticiúla a forbraíodh trí mhodhanna domhainfhoghlama a úsáid a ligeann dóibh athruithe caolchúiseacha a aithint in iompar gléas a d'fhéadfadh teip atá le teacht a léiriú níos cruinne ná mar a bhí riamh le prótacail chothabhála traidisiúnta amháin. Ciallaíonn sé seo gur gá níos lú acmhainní a chaitheamh ar dheisiú na gcomhpháirteanna teipthe mar is minic gur féidir fadhbanna a bhrath agus a leigheas i bhfad roimh aon damáiste iarbhír a tharlaíonn, rud a shábhálann am, airgead, fuinneamh agus acmhainní luachmhara eile ar an iomlán.
Tríd is tríd is léir go mbaineann buntáistí móra gearrthéarmacha agus fadtéarmacha le cur i bhfeidhm Teicnící Meaisín Foghlama laistigh de chreataí Cothabhála Réamh-mheastacháin i gcomparáid le cineálacha cur chuige clasaiceacha a úsáideadh roimhe seo sa tionscal Teileachumarsáide inniu. Ina theannta sin tá an poitéinseal ann le haghaidh tuilleadh feabhsuithe de réir mar a leanann na teicneolaíochtaí seo chun cinn, rud a cheadaíonn anailís níos mionsonraithe mar aon le córais freagartha a d’fhéadfadh a bheith uathoibrithe freisin ag brath ar riachtanais an chustaiméara ag aon am ar leith.
Uirlisí Foinse Oscailte agus Creataí a Mheas chun Aitheantas Gutha Fíor-Ama a Chumasú i Líonraí Teileachumarsáide
Tá an tionscal teileachumarsáide ag brath níos mó ar uirlisí agus creataí foinse oscailte chun aitheantas gutha fíor-ama a chumasú ina líonraí. De réir mar a fhorbraíonn an teicneolaíocht, is amhlaidh atá an gá le réitigh níos sofaisticiúla ar féidir leo feidhmíocht níos fearr a sheachadadh le ráta cruinnis níos airde. Chun na héilimh seo a chomhlíonadh, tá roinnt uirlisí agus creataí foinse oscailte ar fáil le húsáid ag soláthraithe teileachumarsáide.
Tá Kaldi ar cheann de na tionscadail foinse oscailte is coitianta a úsáideann teileachumarsáid faoi láthair – uirlis uathaitheantais cainte (ASR) a forbraíodh ag Ionad Próiseála Teanga agus Urlabhra (CLSP) de chuid Ollscoil Johns Hopkins. Soláthraíonn sé sraith chuimsitheach de chomhpháirteanna bogearraí atá deartha chun córais ASR tógála a dhéanamh níos éasca, níos tapúla agus níos cruinne. Tacaíonn an creat le formáidí fuaime éagsúla lena n-áirítear comhaid WAV chomh maith le roinnt teangacha ar nós Béarla, Spáinnis nó Gearmáinis. Ina theannta sin tairgeann sé cumais oiliúna eiseamláirí fuaimiúla a ligeann d’úsáideoirí a gcóras a shaincheapadh de réir sainriachtanais teanga nó timpeallachtaí a bhfuil siad ag déileáil leo mar áiteanna poiblí noisiúla nó seomraí cruinnithe etcetera. Seirbhís Aitheantais Urlabhra Cloud Platform i measc seirbhísí eile a fhágann go bhfuil sé níos éasca fós d'fhorbróirí nach bhfuil rochtain acu ar acmhainní crua-earraí fisiceacha a theastaíonn agus feidhmchláir ASR á gcruthú acu ón tús .
Tagann réiteach suntasach eile a thairgtear sa réimse seo ó CMUSphinx - tionscadal eile ar glacadh leis go forleathan cruthaithe ag Ollscoil Carnegie Mellon ag díriú ar theicneolaíochtaí cainte a fhorbairt atá dírithe go príomha ar ghléasanna leabaithe mar fhóin phóca ach atá oiriúnach go leor freisin nuair a chuirtear i bhfeidhm iad i líonraí teileachumarsáide ag baint úsáide as socruithe cineálacha freastalaí . Ligeann a dhearadh modúlach do telcos níos lú ama a chaitheamh ag cumrú a dtimpeallachta agus ag comhtháthú na gcomhpháirteanna riachtanacha go léir in aon phacáiste amháin, rud a laghdóidh go suntasach costais forbartha agus torthaí ardchaighdeáin á gcur ar fáil acu is cuma an bhfuil sé beartaithe acu feidhmchlár as líne a reáchtáil atá nasctha trí nasc idirlín ach ó am go ham tascanna a dhéanamh go huathoibríoch ar an úsáideoir iarratais arna n-eisiúint go cianda trí chomhéadan gréasáin éigin , nó córas uathoibrithe lán-chuimsitheach néalbhunaithe a chur ar bun a bheidh in ann glaonna isteach a phróiseáil beo gan idirghníomhú daonna ar bith
Déanann na gnéithe seo go léir a chomhcheangal le chéile roghanna iontacha Kaldi & CMUSphinx araon ar fiú smaoineamh orthu go háirithe más mian leat go dtógfadh do líonra teileachumarsáide córais aitheantais gutha fíor-ama atá éifeachtach go tapa agus iontaofa go tapa ach fanacht laistigh de theorainneacha buiséid réasúnta ag an am céanna.