Conas atá Inmarsat agus Panasonic Eitleonaice ag Obair le Chéile Chun Teicneolaíochtaí Satailíte den Scoth a Fhorbairt don Tionscal Eitlíochta

Tá comhoibriú straitéiseach fógartha ag Inmarsat agus Panasonic Avionics Corporation chun teicneolaíochtaí satailíte nua a fhorbairt don tionscal eitlíochta. Tá an dá chuideachta ag obair le chéile chun réitigh den chéad ghlúin eile a thabhairt chun cinn a athróidh nascacht eitilte, chomh maith le seirbhísí sábháilteachta feabhsaithe, clúdach domhanda feabhsaithe agus cumais feidhmíochta níos airde a sholáthar.

Nascann an chomhpháirtíocht seo líonra satailíte soghluaiste gan sárú Inmarsat le saineolas Panasonic Avionics chun ardchórais eitlíochta a fhorbairt. Le chéile is féidir leo réitigh nuálacha a chruthú a sheachadann áisiúlacht, compord agus feidhmiúlacht don chéad leibhéal eile do phaisinéirí agus ag an am céanna a chinntíonn iontaofacht neamh-chomhréiteach sna coinníollacha eitilte is dúshlánaí fiú. Is féidir dul chun cinn a dhéanamh ar nós cumarsáid sonraí ardluais ar aerárthach ó áit ar bith ar domhan tríd an gcomhghuaillíocht seo idir Inmarsat agus Panasonic Avionics Corporation.

Tá an comhfhiontar ag tógáil ar chomhoibrithe atá ann cheana féin idir an dá chuideachta, lena n-áirítear a gcuid oibre le chéile ar Global Xpress (GX) - an chéad chóras Ka-bhanna de chuid Inmarsat atá deartha go sonrach le haghaidh feidhmeanna eitlíochta tráchtála - atá á imscaradh cheana féin thar raon de chabhlaigh aerlíne ar fud an domhain. . Neartaíonn an comhaontú nua seo a dtiomantas do theicneolaíocht den scoth a sheachadadh ar luasanna nach bhfacthas riamh roimhe le leibhéil feidhmíochta gan sárú agus ag an am céanna seirbhís níos fearr a sholáthar do chustaiméirí ar fud aerfoirt ar fud an domhain .

Mar chuid den tionscnamh seo, beidh gach cuideachta ag infheistiú acmhainní in iarrachtaí taighde & forbartha a bheidh dírithe ar tháirgí cumarsáide ceannródaíocha a chruthú a bheidh saindeartha go sonrach chun riachtanais na gcustaiméirí a shásamh inniu, amárach agus ina dhiaidh sin. Trí fhórsaí a chomhcheangal , is féidir leis an dá cheannaire tionscail seo a chinntiú nach bhfaigheann aerlínte i ngach áit ach tairiscintí fíor-réabhlóideacha go luath amach anseo a bheidh in ann eispéiris aerthaistil a ardú thar gach earnáil laistigh den mhargadh aeraspáis.”

Tionchar Comhpháirtíocht Inmarsat agus Panasonic Avionics ar Aerthaisteal Domhanda a Iniúchadh

Is é an tionscal eitlíochta cnámh droma an taistil dhomhanda, agus thart ar 8.8 billiún paisinéir ag taisteal in 2019 amháin. Chun a áirithiú go sroichfidh na taistealaithe seo go sábháilte agus slán, tá réitigh nuálacha á lorg le fada ag geallsealbhóirí an tionscail chun cur lena dtaithí agus iad ar eitilt nó ar an talamh.

Tháinig beirt mhórghníomhairí le chéile an tseachtain seo nuair a chuaigh Inmarsat plc agus Panasonic Avionics Corporation isteach i gcomhaontú comhpháirtíochta le haghaidh seirbhísí nascachta inflight ar fud na hEorpa, an Meánoirthear & na hAfraice (EMEA). Déanfaidh an comhoibriú saineolas an dá chuideachta i dteicneolaíocht chumarsáide satailíte a chomhcheangal le cuntas teiste cruthaithe Panasonic mar cheannaire margaidh ar chórais chomhtháite eitleonaice le blianta fada anuas – ag cruthú cumasc cumhachtach d’inniúlachtaí crua-earraí agus bogearraí laistigh de aerspás réigiúin an GLE .

Is garsprioc thábhachtach é an comhoibriú nua seo i dtreo acmhainneacht oibríochtaí aerárthaí nasctha go domhanda a bhaint amach. Tríd an gcomhpháirtíocht seo, is féidir le haerlínte a oibríonn laistigh de aerspás an réigiúin GLE leas a bhaint as clúdach iontaofa leathanbhanda fiú le linn buaic-amanna; ag ligean dóibh rochtain a fháil ar shruthanna sonraí nach raibh ar fáil roimhe seo, amhail nuashonruithe aimsire fíor-ama nó faisnéis cothrom le dáta do phaisinéirí a theastaíonn ó rialtóirí aerthráchta ag pointí éagsúla feadh gach cosáin eitilte . Ina theannta sin, bainfidh siad leas freisin as slándáil líonra feabhsaithe mar gheall ar an criptiú feabhsaithe idir na stáisiúin talún a úsáideann aerlínte ar fud na réigiún éagsúil de bharr an chomhfhiontair seo.

Chomh maith le feabhas a chur ar bhearta sábháilteachta trí chumais fheabhsaithe feasachta staide , d’fhéadfadh athruithe réabhlóideacha a bheith mar thoradh ar an bhforbairt nua seo ar an gcaoi a roghnaíonn daoine an aerlíne is fearr leo agus eitiltí á n-áirithint acu – ag tabhairt níos mó solúbthachta do chustaiméirí maidir le bealaí a ghlactar bunaithe ar rátálacha sástachta custaiméirí a sholáthraítear trí chórais aiseolais bheo atá deartha thart ar. leibhéil compordacha na bpaisinéirí ar bord aerárthach ainmnithe. Chuirfeadh sé seo ar chumas custaiméirí cinntí eolasacha a dhéanamh maidir le cé na hiompróirí a thairgeann roghanna níos oiriúnaí bunaithe ar shainroghanna pearsanta seachas a bheith teoranta ag cúinsí praghais mar a bhí roimhe seo toisc gur féidir le hiontaofacht a bheith ina fhachtóir eile ar fiú dul ar bord aon eitilt ar leith a chur san áireamh as seo amach a d'fhéadfadh a bheith mar thoradh ar iomaíocht mhéadaithe. i measc na roghanna atá ar fáil ar fud margaí éagsúla ar fud an domhain ..

Gach rud a mheastar is léir go bhfuil an poitéinseal iontach ag an aistriú is déanaí seo a rinneadh idir dhá sholáthraí ardteistiméireachta a bhfuil meas orthu chun sábháilteacht aerthaistil agus rogha tomhaltóirí araon a athbheochan; tosaíocht a leagan síos i measc imreoirí eile a bheidh ag iarraidh aird na bpáirtithe leasmhara laistigh den mhargadh eitlíochta domhanda

Ag Scrúdú Cad iad na Réitigh Nuálaíocha a D'fhéadfadh an Teicneolaíocht Nua seo a thabhairt d'Aerlínte & Paisinéirí

Tá an poitéinseal ag teacht chun cinn na teicneolaíochta nua tionscal na n-aerlínte a réabhlóidiú, ag tairiscint réitigh nuálacha a d’fhéadfadh leas a bhaint as aerlínte agus paisinéirí araon.

Mar shampla, is féidir halgartaim meaisínfhoghlama a úsáid chun riachtanais chothabhála aerárthaí a thuar roimh ré agus chun cosáin eitilte a bharrfheabhsú le haghaidh éifeachtúlachta níos fearr. D’fhéadfadh coigilteas breosla d’aerlínte a bheith mar thoradh air seo agus ag an am céanna laghdófaí am taistil agus costas aerthaistil do phaisinéirí. Ina theannta sin, is féidir le bothanna seiceála isteach uathoibrithe ag aerfoirt an próiseas bordála a shruthlíniú agus geallann córais aitheantais aghaidhe nósanna imeachta fíoraithe aitheantais níos sláine le níos lú tréimhsí feithimh le linn seiceálacha slándála.

Ina theannta sin, d’éascódh comhroinnt sonraí idir aerlínte rianú fíor-ama a dhéanamh ar bhagáiste thar iompróirí éagsúla agus é ag bogadh ó aerfort amháin go ceann eile – áis iontach do chustaiméirí a mbíonn nasceitiltí acu go minic ar iompróirí éagsúla nó atá ag aistriú go hidirnáisiúnta. Idir an dá linn, cuirfidh córais ticéadaithe cliste faoi thiomáint ag teicneolaíocht blockchain ardán sábháilte ar fáil do thaistealaithe inar féidir leo ticéid a cheannach go díreach ó sholáthróirí aonair gan baint ag tríú páirtí leo, rud a ba cheart go laghdódh sé praghsáil ar deireadh de réir dinimic an tsoláthair agus an éilimh.

Go hachomair, tá tús curtha le teicneolaíochtaí nua ag athrú taithí daoine ar aerthaisteal trí réitigh nuálacha a sholáthar a mhéadaíonn éifeachtúlacht chomh maith le leibhéil sásaimh na bpaisinéirí . Agus dul chun cinn leanúnach á dhéanamh sa réimse seo, níl aon amhras ach go bhfuil tuilleadh feabhsuithe amach romhainn agus ba chóir go n-eascródh todhchaí níos gile fós don earnáil seo.

Súil Níos Géire ar Mar a Úsáidtear Satailítí chun Sábháilteacht agus Éifeachtúlacht Aerárthaí a Fheabhsú

De réir mar a leanann an tionscal eitlíochta ag fás agus ag forbairt, tá níos mó úsáide á baint as satailítí mar uirlis chun sábháilteacht agus éifeachtúlacht aerárthaí a fheabhsú. Trí theicneolaíocht satailíte a ghiaráil, tá aerlínte in ann faisnéis eitilte níos cruinne a sholáthar agus ag an am céanna a chinntiú go mbíonn eispéireas taitneamhach ag a gcuid paisinéirí.

Ceann de na húsáidí is suntasaí a bhaintear as teicneolaíocht satailíte san eitlíocht ná Uathchraoladh Faireachas Cleithiúnach (ADS-B). Ligeann an córas seo do phíolótaí agus do rialtóirí aerthráchta suíomh aerárthach a rianú i bhfíor-am trí shonraí a fháil ó thrasfhreagróirí ar bord trí chomharthaí GPS ó shatailítí fithisiúla. Ligeann ADS-B do ródú níos éifeachtaí eitleáin ar a gcúrsa inmhianaithe, rud a laghdaíonn costais bhreosla agus a fheabhsaíonn sábháilteacht trí chumarsáid níos fearr idir baill foirne chomh maith le feasacht níos fearr ar staideanna le linn eitiltí. Tá sainordú ag an Eagraíocht Eitlíochta Sibhialta Idirnáisiúnta go gcaithfidh gach eitleán sibhialta a bheith feistithe le ADS-B faoi 2020 ionas go mbeidh cead acu dul isteach i limistéir aerspáis áirithe ar fud an domhain.
Is féidir le haerlínte tráchtála agus oibreoirí príobháideacha araon leas mór a bhaint as rochtain a bheith acu ar sheirbhísí loingseoireachta ardbheachtais arna soláthar ag gléasanna atá cumasaithe do GPS amhail córais támhloingseoireachta (INS) nó Córais Domhanda um Loingseoireacht Satailíte (GNSS). Úsáideann na córais seo iláiseanna loingseoireachta den sórt sin satailítí mar aon le foinsí eile amhail gíreascóip nó méadair luasghéaraithe chun suíomh beacht a chinneadh fiú nuair nach bhfuil aon nasc díreach idir aonad glacadóra aerárthaigh ar bord a fhuselage agus áiseanna ar an talamh a úsáidtear le haghaidh modhanna traidisiúnta loingseoireachta laistigh de réigiúin aerspáis amhail Ollraon VHF/Trealamh Tomhais Caidrimh (VOR/DME). Ina theannta sin, cheadaigh teicneolaíochtaí a forbraíodh le déanaí do ghlacadóirí INS/GNSS atá suite ar UAVanna (aerfheithiclí gan fhoireann) a gcuid conairí a choigeartú go huathoibríoch bunaithe ar athruithe laistigh de dhálaí comhshaoil ​​a d’fhéadfadh teacht orthu agus iad ag eitilt thar áiteanna geografacha éagsúla ar fud an domhain . Chabhraigh an nuálaíocht seo le méadú a dhéanamh ar chásanna úsáide a bhaineann leis na cineálacha meaisíní eitilte seo mar anois is féidir go n-oibreoidh siad go huathrialach gan aon ghá le hidirghabháil daonna i gcónaí le linn oibríochtaí misin is cuma cé chomh casta is a bheadh ​​cuma na cumraíochta ar an tír-raon thíos.

Ina theannta sin, is féidir le satailítí cabhrú freisin le leibhéil compord na bpaisinéirí a mhéadú trí ghnéithe den sórt sin rialú brú aeir laistigh de chábáin eitleáin an lae inniu áit a bhfuair coigeartuithe brú de réir tomhais airde 15 soicind go díreach an fheiste chéanna, rud a ligeann do phaisinéirí taitneamh a bhaint as turas níos rianúla ná mar a rabhthas ag súil leis roimhe seo. Tagann roinnt samhlacha freisin le cumas cealaithe torainn trealmhaithe ionas nach mbeidh aon duine a thaistealaíonn eitleán ag cur isteach orthu fuaimeanna arda innill lasmuigh. suas an spéir ag taisteal ceann scríbe cathrach mian cuairt a…

Tríd is tríd, tá go leor buntáistí ag baint le satailítí maidir le feabhas a chur ar an dá ghné sábháilteachta éifeachtúlachta a bhaineann leis an earnáil eitlíochta inniu, go háirithe má bhainimid leas as an dul chun cinn teicneolaíochta is nuaí atá ar fáil dár ndiúscairt faoi láthair. Le gach bliain a rith éiríonn na hionchais don todhchaí níos gile úsáid mhéadaithe comhpháirteanna éagsúla beidh spás-teicneolaíocht mar thoradh ar deireadh thiar dúinn i dtreo réitigh fadtéarmacha inbhuanaithe an dá choincheap luaite a ligfidh dúinn taisteal ar bhealaí níos sábháilte níos cliste nach bhfacthas riamh cheana!

Todhchaí na Nascachta ar Eitilte: A Thuiscint Cad iad na Buntáistí is Féidir a Fháil ón gComhpháirtíocht seo

Tá an tionscal eitlíochta ag athrú go tapa agus an domhan ag bogadh i dtreo nascachta níos fearr. Trí ardteicneolaíochtaí a chomhtháthú, amhail cumarsáid satailíte agus líonraí 5G, is féidir le haerlínte anois seirbhísí agus eispéiris eitilte níos fearr a sholáthar dá bpaisinéirí. Geallann an ré nua seo d’eitilt nasctha athrú a dhéanamh ar an taithí a bhíonn ag taistealaithe ar aerthaisteal trí rochtain a sholáthar ar shaibhreas faisnéise agus roghanna siamsaíochta le linn a dturais.

Tríd an teicneolaíocht a ghiaráil, tá aerlínte in ann éifeachtúlacht oibriúcháin a fheabhsú trí chumais fheabhsaithe rianaithe aerárthach, córais sceidealaithe cothabhála uathoibrithe, nuashonruithe aimsire fíor-ama do phíolótaí ar an mbealach agus uirlisí anailísíochta sonraí níos cuimsithí a chuidíonn le próisis chinnteoireachta a chur ar an eolas ar fud gach réimse laistigh de réimsí na haerlíne. oibríochtaí.

Tá buntáistí iomadúla curtha ar fáil ag nascacht ar bord aerárthach chomh maith le bonneagar ar an talamh; ach is é an cumas atá aige ná a chumas comhoibriú a éascú idir geallsealbhóirí ar fud an tslabhra luacha iomláin – lena n-áirítear OEManna (Déantóirí Buntrealaimh), MRO (Deisiúchán & Athchóiriú Cothabhála), FBO (Oibreoirí Seasta Bunaithe) srl - rud a ligeann dóibh oibriú le chéile ar an mbealach is fearr is féidir nuair a dhéantar é. tagann am le haghaidh seirbhísithe nó deisiúcháin agus laghdaítear ar an gcaoi sin na costais a bhaineann le ham neamhfhónaimh agus ag an am céanna feabhsaítear caighdeáin sábháilteachta trí phrótacail chumarsáide feabhsaithe i measc gairmithe an tionscail le linn na bpróiseas seo.

De réir mar a leanann an treocht seo ar aghaidh isteach in 2021 agus ina dhiaidh beidh sé ag éirí níos tábhachtaí do na geallsealbhóirí go léir atá páirteach san earnáil eitlíochta – ó oibreoirí aerfoirt agus rialtóirí rialtais díreach síos go paisinéirí aonair – leas a bhaint as na dul chun cinn is déanaí atá á gcur ar fáil trí theicneolaíochtaí eitilte nasctha, rud a chinnteoidh inbhuanaitheacht fáis sa todhchaí agus. leibhéil sásaimh na gcustaiméirí a fheabhsú ar fud na margaí níos leithne araon ag an am céanna.