1.Iniúchadh ar Acmhainneacht Uathoibrithe AI-tiomáinte i Líonraí Teileachumarsáide

Tá féidearthachtaí sa tionscal teileachumarsáide mar gheall ar fhorbairtí le déanaí in intleacht shaorga (AI) agus i dteicneolaíochtaí uathoibrithe. Tá cuideachtaí anois in ann próisis a uathoibriú a bhí dian ar shaothar tráth, agus tá uathoibriú faoi thiomáint AI an-gheallta. Tá an poitéinseal ag an teicneolaíocht seo athrú a dhéanamh ar an gcaoi a n-oibríonn líonraí trí oibríochtaí a shruthlíniú, costais a laghdú agus seirbhís do chustaiméirí a fheabhsú.

Is féidir le uathoibriú faoi thiomáint AI cabhrú le cuideachtaí teileachumarsáide castacht oibriúcháin a laghdú agus éifeachtacht agus cruinneas a mhéadú. Úsáideann córais uathoibrithe halgartaim meaisínfhoghlama chun anailís thapa a dhéanamh ar mhéideanna móra sonraí ó fhoinsí éagsúla cosúil le logaí líonra nó méadracht feidhmíochta chun treochtaí nó fadhbanna a shainaithint níos tapúla ná mar a d’fhéadfadh anailís láimhe amháin iad a aimsiú. Trí theicnící anailísíochta réamh-mheasta a ghiaráil ar nós próiseáil teanga nádúrtha (NLP), is féidir le AI saincheisteanna a bhrath go réamhghníomhach sula n-éiríonn siad ina bhfadhbanna costasacha do chustaiméirí nó gnólachtaí araon - ag ligean níos mó ama d’innealtóirí le haghaidh cothabhála réamhghníomhach seachas fadhbréiteach frithghníomhach nuair a thagann saincheist chun cinn ar an líonra féin. .

Cuireann an teicneolaíocht seo ar chumas cuideachtaí teileachumarsáide freisin le straitéisí cliste leithdháilte acmhainní a chuireann ar a gcumas úsáid níos fearr a bhaint as a gcuid sócmhainní thar sheirbhísí éagsúla cosúil le glaonna gutha IP (VoIP) agus feidhmchláir sruthú físeáin . Leis an gcineál seo léargais ar phatrúin úsáide fíor-ama, is fearr a bhíonn foirne innealtóireachta in ann acmhainní a bharrfheabhsú le linn buaicthréimhsí gan caighdeáin cháilíochta a íobairt . Ina theannta sin, ceadaíonn cumarsáid uathoibrithe idir comhpháirteanna bogearraí laistigh de chóras feidhmeanna nua-imlonnaithe - mar uasghráduithe 5G - a chur i ngníomh níos tapúla gan aon am síos a mbeadh tionchar diúltach aige ar thaithí an chustaiméara ar shlí eile .

Ar deireadh , cuidíonn uathoibriú bunaithe ar AI le soláthraithe teileachumarsáide a seirbhís do chustaiméirí a fheabhsú trí roghanna féinseirbhíse feabhsaithe ar shuímh Ghréasáin inar féidir le custaiméirí rochtain a fháil ar chomhairle phearsantaithe níos tapúla ná riamh agus iad ag baint sult as eispéireas úsáideora gan uaim ar gach cainéal mar thairseacha gréasáin aipeanna soghluaiste etcetera Ní hamháin go sábhálann sé seo oibritheoirí teileachumarsáide saothair luachmhara ó thaobh oibre de ach méadaíonn sé freisin leibhéil sásaimh i measc tomhaltóirí a bhaineann leas as réitigh thapa atá sainoiriúnaithe dá gcuid riachtanas

Agus muid ag leanúint ar aghaidh ag cur lenár dtuiscint ar an gcaoi a n-oibríonn na teicneolaíochtaí seo le chéile níl aon amhras ach go dtiocfaidh tonn eile nuálaíochta in 2020 a chuirfidh tuilleadh brú ar aghaidh cad is féidir laistigh den earnáil seo chun deiseanna nua a chruthú ar an mbealach.

2. Ról na hIntleachta Saorga i bhFeabhsú Feidhmíochta agus Slándála Líonra

Is teicneolaíocht í intleacht shaorga (AI) atá ag teacht chun cinn go tapa agus atá ag éirí níos tábhachtaí i réimse feidhmíochta agus slándála líonra. Úsáidtear córais AI chun cibear-bhagairtí a anailísiú, a bhrath agus freagairt dóibh i bhfíor-am. Trí halgartaim meaisínfhoghlama, is féidir le AI gníomhaíochtaí mailíseacha ar líonraí a aithint go huathoibríoch sula ndéanann siad damáiste nó cur isteach suntasach. Mar sin, tá athrú á dhéanamh aige ar an mbealach a chosnaíonn eagraíochtaí a gcuid sonraí ó ionsaitheoirí ionchasacha chomh maith le feabhas a chur ar fheidhmíocht fhoriomlán an líonra trí éifeachtúlacht a mhéadú agus trí am freagartha a laghdú d’iarratais ar sheirbhís.

Cuidíonn úsáid na hintleachta saorga le laghdú a dhéanamh ar shaothar láimhe a bhaineann le tascanna ar nós barrfheabhsú ródaithe paicéid nó trácht nach dteastaíonn a scagadh ó dhul isteach i dtimpeallacht shlán; Ligeann sé seo do phearsanra TF níos mó airde a dhíriú ar réimsí eile a éilíonn saineolas daonna cosúil le bainistíocht riosca nó straitéisí freagartha teagmhais in ionad tascanna neamhchoitianta ar féidir iad a uathoibriú trí réitigh chliste bogearraí ríomhaireachta . Ina theannta sin, gineann uirlisí anailísíochta AI-bhunaithe léargais bunaithe ar shonraí a bhailítear a ligeann do riarthóirí cinntí eolasacha a dhéanamh maidir leis an mbealach is fearr a gcuid líonraí a bharrfheabhsú agus ag an am céanna aon leochaileachtaí a d’fhéadfadh a bheith faoi bhun an dromchla a shainaithint. Ina theannta sin, tá na huirlisí seo in ann ionsá a bhrath i bhfad níos tapúla ná na modhanna traidisiúnta ós rud é go ghiaráil siad tacair shonraí móra mar aon le samhlacha réamh-mheastacháin atá in ann ionsaithe sa todhchaí a thuar bunaithe ar fhaisnéis stairiúil a stóráiltear iontu. Is é an toradh atá air seo ná leibhéal slándála feabhsaithe ós rud é nach féidir le gníomhaithe mailíseacha gníomhú gan iad a bhrath go tapa agus na frithbhearta cuí á ndéanamh láithreach ina dhiaidh sin.

Ar deireadh, tá go leor eagraíochtaí sa lá atá inniu ann tosaithe ag baint úsáide as cúntóirí líonra fíorúla faoi thiomáint ag cumais próiseála teanga nádúrtha a chuireann ar a gcumas cumarsáid dhíreach a dhéanamh le húsáideoirí trí orduithe gutha; cuireann sé seo bealaí níos éifeachtúla ar fáil chun rochtain a fháil ar acmhainní ríthábhachtacha agus ag an am céanna ligeann don fhoireann oibríochtaí tuiscint níos fearr a fháil ar riachtanais úsáideoirí chun leibhéil shástacht na gcustaiméirí a fheabhsú. Mar fhocal scoir , níl aon dabht ach go raibh ról lárnach ag teicneolaíochtaí chun feabhas a chur ar shlándáil feidhmíochta líonraí ríomhaireachta an lae inniu ag déanamh gnóthaí níos sábháilte níos cliste ná riamh

3.Conas atá AI ag Athrú Seirbhísí Teileachumarsáide Traidisiúnta go Seirbhísí Cliste

De réir mar a leanann an domhan ag forbairt, tá go leor tionscail ag dul i dtreo hintleachta saorga (AI) chun cabhrú leo fanacht chun tosaigh ar an gcomórtas. Ní haon eisceacht iad seirbhísí teileachumarsáide; Tá AI ag athrú seirbhísí teileachumarsáide traidisiúnta go seirbhísí cliste ar féidir leo réitigh níos éifeachtaí agus níos pearsantaithe a sholáthar do chustaiméirí.

Chuir úsáid AI sa teileachumarsáid ar chumas cuideachtaí próisis éagsúla a uathoibriú, mar shampla pleanáil líonra, oibríochtaí seirbhíse do chustaiméirí agus brath calaoise. Laghdaíonn an uathoibriú seo costais agus é ag méadú éifeachtúlachta trí earráid dhaonna a laghdú agus trí amanna freagartha níos tapúla a chumasú. Ina theannta sin, cuireann sé ar chumas cuideachtaí a dtairiscintí a phearsantú de réir roghanna úsáideoirí aonair trí fhoghlaim ó shonraí úsáideoirí a bhailítear trí halgartaim meaisínfhoghlama.
Mar shampla, tá roinnt soláthraithe teileachumarsáide anois in ann pleananna soghluaiste saincheaptha a thairiscint d’úsáideoirí bunaithe ar a bpatrúin úsáide nó seirbhísí nua a mholadh bunaithe ar shainriachtanais a aithníodh trí anailís a dhéanamh ar shonraí iompraíochta custaiméirí le himeacht ama . Ina theannta sin, is féidir chatbots atá á gcumhachtú ag AI a úsáid le haghaidh tascanna seirbhíse custaiméara uathoibrithe amhail glaonna a láimhseáil nó tacaíocht theicniúil a sholáthar seachas a bheith ag brath ar dhaoine amháin. Cuidíonn sé seo go léir le UX iomlán a fheabhsú go suntasach i gcomparáid le córais traidisiúnta.

De réir mar a théann an teicneolaíocht chun cinn tuilleadh , leanfaimid orainn ag féachaint ar mhéadú ar theileachumarsáid ag baint úsáide as uirlisí cliste bogearraí arna gcumhachtú ag hintleachta saorga le haghaidh feidhmeanna éagsúla ó anailísíocht thuarthach agus leas iomlán a bhaint as acmhainní an bealach ar fad suas go dtí ard- róbataic a d’fhéadfadh a bheith níos gaire dúinn fiú. córas líonra a bhainistiú ar deireadh thiar .

4.Analyzing Data Through Machine Learning le haghaidh Éifeachtúlacht Chumarsáide Feabhsaithe

Sa lá atá inniu ann, tá saol na cumarsáide ag athrú go tapa. De réir mar a théann an teicneolaíocht chun cinn, is amhlaidh atá an cumas sonraí a bhailiú agus a anailísiú chun éifeachtúlacht cumarsáide a fheabhsú. Tá ról mór ag foghlaim meaisín (ML) sa phróiseas seo trí uirlisí cumhachtacha a sholáthar chun léargais a bhaint as tacair shonraí móra ar féidir iad a úsáid chun cinntí níos fearr a dhéanamh faoin gcaoi a ndéanann cuideachtaí cumarsáid lena gcustaiméirí agus le geallsealbhóirí eile.

Tá an sprioc atá le hanailís sonraí faoi thiomáint ML simplí: cabhrú le heagraíochtaí tuiscint a fháil ar an mbealach is fearr is féidir leo a gcuid spriocanna a bhaint amach trí straitéisí éifeachtacha cumarsáide. Chun seo a dhéanamh, cuirtear algartaim meaisínfhoghlama i bhfeidhm ar mhéideanna ollmhóra sonraí custaiméara nó margaidh a bhailítear le himeacht ama - mar fheachtais ríomhphoist nó trácht gréasáin - a chuidíonn le mionsamhlacha réamhinsimh a chruthú a nochtann patrúin agus treochtaí a bhaineann le hiompar úsáideoirí thar bhealaí iomadúla i bhfíor-. am. Cuireann na léargais seo ar chumas gnólachtaí teachtaireachtaí a chur in oiriúint níos fearr do lucht éisteachta sainiúil bunaithe ar fhachtóirí mar aoisghrúpa, suíomh nó spéiseanna; chomh maith le barrfheabhsú a dhéanamh nuair is ceart cineálacha éagsúla ábhair a roinnt ar ardáin éagsúla lena n-áirítear láithreáin ghréasáin agus líonraí meán sóisialta ar nós Facebook & Twitter .

Tá na buntáistí soiléir: feidhmíocht margaíochta feabhsaithe mar gheall ar rátaí comhshó níos airde; díolacháin mhéadaithe de bharr teachtaireachtaí níos tráthúla; costais laghdaithe a bhaineann le hiarrachtaí cumarsáide neamhéifeachtúla – iad seo ar fad mar thoradh ar theicneolaíochtaí ML a ghiaráil laistigh de bhonneagar reatha eagraíochta (.i. níl aon ghá le crua-earraí breise). Ina theannta sin, cuireann úsáid meaisínfhoghlama ar chumas eagraíochtaí rochtain a fháil ar fhoinsí faisnéise nár úsáideadh roimhe seo deiseanna nua a aithint go tapa chun rannpháirtíocht le spriocghrúpaí a spreagadh chun méadracht rathúlachta a rianú i gcoinne tagarmharcanna seanbhunaithe.

5.Tionchar na Ríomhaireachta Imeall ar Thodhchaí an Bhonneagair Teileachumarsáide a Thuiscint

De réir mar a leanann saol na teicneolaíochta ag forbairt go tapa, tá an ríomhaireacht imeall ag éirí níos tábhachtaí don bhonneagar teileachumarsáide. Is cineál néalríomhaireachta dáilte í an ríomhaireacht imill a ligeann do phróiseáil agus stóráil sonraí a dhéanamh ar imeall líonra, seachas in áiteanna láraithe. Tá go leor buntáistí féideartha ag an gcur chuige nua seo do sholáthróirí teileachumarsáide agus dá gcustaiméirí araon.

Is é an buntáiste is suntasaí a bhaineann le ríomhaireacht chiumhais ná amanna folaigh feabhsaithe agus eispéiris fheabhsaithe úsáideoirí. Trí leas a bhaint as acmhainní crua-earraí logánta, is féidir feidhmchláir a rith ar bhealach níos éifeachtaí ar ghléasanna atá suite níos gaire d’úsáideoirí in ionad a bheith ag brath ar chórais néalbhunaithe i bhfad i gcéin nó ar lárionaid sonraí láraithe a d’fhéadfadh amanna freagartha níos moille a bheith mar thoradh ar achair mhéadaithe a thaistiltear thar líonraí idir críochphointí den sórt sin. mar fhóin phóca nó ríomhairí glúine ag déanamh cumarsáide le freastalaithe in áiteanna iargúlta. Ina theannta sin, osclaíonn sé deiseanna le haghaidh anailísíochta fíor-ama a bhuíochas dá chumas sonraí méideanna móra a phróiseáil go tapa gan aon mhoill ó aisiompar faisnéise thar achair fhada ar féidir leo costais a laghdú go suntasach oibríochtaí a bhaineann le fiosrúcháin seirbhíse custaiméara nó próisis braite calaoise .

Ina theannta sin , má dhéantar acmhainní áitiúla crua-earraí a ghiaráil , osclaíonn sé deiseanna le haghaidh seirbhísí breise thar nascacht bhunúsach trí mhúnla airgeadaíochta mhalartach a sholáthar bunaithe ar réitigh bogearraí speisialaithe a thairiscint cosúil le cearrbhachas réaltachta fíorúla nó uirlisí loingseoireachta réaltachta méadaithe . Cheadódh sé seo do ghnólachtaí an dá ghnólacht nuathionscanta ar scála beag an bealach ar fad suas go dtairgeann cuideachtaí Fortune 500 eispéiris uathúla dá gcustaiméirí agus ag an am céanna ag giniúint sruthanna ioncaim níos faide ná samhlacha síntiúis traidisiúnta.

Mar fhocal scoir , is léir go gcabhróidh glacadh leis na teicneolaíochtaí ciumhais cumhachta le soláthraithe teileachumarsáide éifeachtúlacht a mhéadú agus ag an am céanna bealaí nuálacha a chruthú chun ioncam a ghiniúint rathúlacht sa todhchaí tírdhreach iomaíoch an tionscail a chothabháil go maith isteach sa 21ú haois atá romhainn go léir