Conas atá AI ag Feabhsú Éifeachtúlacht Líonraí Teileachumarsáide
Tá úsáid na hintleachta saorga (AI) i líonraí teileachumarsáide ag réabhlóidiú an tionscail teileachumarsáide, ag méadú éifeachtúlachta agus ag feabhsú taithí an chustaiméara. Chuir AI ar chumas raon dul chun cinn, ó bharrfheabhsú feabhsaithe líonra go bearta coiscthe calaoise níos éifeachtaí.
Is réimse amháin é leas iomlán a bhaint as líonra ina bhfuil éifeacht láithreach ag AI ar líonraí teileachumarsáide. Trí halgartaim meaisínfhoghlama a ghiaráil, is féidir le hoibreoirí réimsí a shainaithint a bhfuil droch-chlúdach nó saincheisteanna acmhainne iontu agus aghaidh a thabhairt orthu go tapa gan gá le bonneagar nua a thógáil nó córais atá ann cheana a leathnú. Ligeann sé seo amanna freagartha níos tapúla nuair a thagann ardú gan choinne ar thrácht mar gheall ar imeachtaí mar thubaistí nádúrtha nó mór-theagmhais spóirt agus ag an am céanna cinntíonn sé go bhfuil rochtain ag custaiméirí ar sheirbhísí iontaofa beag beann ar a suíomh laistigh de lorg an ghréasáin. Ina theannta sin, éilíonn an cur chuige seo i bhfad níos lú idirghabháil dhaonna ná modhanna traidisiúnta a chiallaíonn go réitítear fadhbanna níos tapúla agus níos lú acmhainní de dhíth ar an iomlán.
Ina theannta sin, trí anailís a dhéanamh ar shonraí ó tharluithe san am a chuaigh thart agus patrúin úsáideoirí le himeacht ama is féidir le teicneolaíochtaí atá á dtiomáint ag AI amhail algartaim braite aimhrialtachta gníomhaíocht amhrasach a bhrath láithreach sula dtarlóidh aon iompar calaoiseach, rud a fhágann go mbeidh níos mó slándála ann do chuntais úsáideoirí agus faisnéis phearsanta a stóráiltear laistigh de. an córas . Ní hamháin go gcosnaíonn cumas den sórt sin in aghaidh caillteanais airgeadais ach feabhsaíonn sé muinín an chustaiméara freisin, rud a théann i dtreo dílseacht branda a thógáil.
De réir mar a leanann an teicneolaíocht ar aghaidh ag teacht chun cinn go tapa, is amhlaidh a leanann raon feidhme na bhfeidhmchlár a bhaineann leas as cumais AI. Níl na buntáistí a bhaineann leis na dul chun cinn seo eisiach a thuilleadh ach iad siúd atá ag obair i dteileafóin mhóra ach atá ar fáil anois soláthraithe níos lú go traidisiúnta nach raibh an dá shaineolas riachtanach acu réitigh den chineál céanna a fhorbairt iad féin tar éis glacadh le go leor de na cineálacha cur chuige seo a ligeann dóibh fanacht iomaíoch ina margaí faoi seach inniu amárach araon. Deirtear go léir , glacadh hintleachta saorga i measc soláthraithe léiriú soiléir ar an treo atá ag dul don tionscal teileachumarsáide sa todhchaí eispéiris shlána gan uaim a sholáthar do chustaiméirí a éilíonn siad fonn atá ag méadú i gcónaí fanacht nasctha leis an saol mórthimpeall orthu
Na Buntáistí a bhaineann le hUathoibriú do Sheirbhís do Chustaiméirí Teileachumarsáide a Iniúchadh
Do sholáthraithe seirbhísí do chustaiméirí teileachumarsáide, cuireann uathoibriú roinnt buntáistí féideartha ar fáil. Is féidir le uathoibriú próisis a shruthlíniú, costais a laghdú, agus sásamh an chustaiméara a fheabhsú trí fhreagraí cruinne agus tráthúil a sholáthar ar fhiosrúcháin.
Soláthraíonn córais uathoibrithe rochtain 24/7 do chustaiméirí ar fhaisnéis gan gá le hidirghabháil dhaonna. D’fhéadfadh sé seo cabhrú le hamanna freagartha a bhrostú do cheisteanna a bhféadfadh taighde láimhe nó cumarsáid le ranna eile laistigh d’eagraíocht a bheith de dhíth orthu murach sin. Ligeann córais uathoibrithe freisin do chustaiméirí féinfhreastal ar a gcuid riachtanas go tapa agus go héasca gan a bheith orthu fanacht ar feitheamh nó biachláir chasta a nascleanúint chun na freagraí atá á lorg acu a fháil.
Ligeann úsáid na teicneolaíochta uathoibrithe freisin do chuideachtaí atá ag feidhmiú sa tionscal teileachumarsáide am agus airgead a shábháil nuair a thagann sé chun ceisteanna ó chustaiméirí a láimhseáil chomh maith le haon saincheisteanna a thagann chun cinn le linn idirghníomhaíochtaí eatarthu agus a gcliaint a réiteach ar ghlaonna gutháin nó ríomhphoist in ionad ionadaithe a bheith acu gach iarratas de láimh a bheadh costasach ó thaobh airgeadais de ach freisin am-íditheach mar gheall ar an bpróiseas fada a bhaineann le gach tasc a bhaineann leis na bealaí cumarsáide seo a bhainistiú a chur i gcrích . Ina theannta sin, trí réitigh uathoibrithe a úsáid cuireann sé ar chumas cuideachtaí a thairgeann seirbhísí a bhaineann le spás teileachumarsáide úsáid níos éifeachtaí a bhaint as acmhainní agus iad fós ag soláthar seirbhísí ardchaighdeáin .
Trí chóras uathoibrithe a chur i bhfeidhm ina gcuid oibríochtaí, ní hamháin go laghdóidh gnólachtaí costais oibriúcháin ach méadaíonn siad éifeachtúlacht agus iad ag déileáil le custaiméirí freisin. Cuidíonn sé seo le heispéiris níos fearr a chruthú ar an iomlán toisc go ndéileáiltear le gearáin níos tapúla ná riamh mar ní bhíonn ar chustaiméirí fanacht ar fhreagra ó lárionaid ghlaonna a thuilleadh ach go bhfaigheann siad aiseolas láithreach a bhuíochas le cumas uathoibrithe méideanna móra a uathoibriú tascanna athchleachtacha ar nós ceisteanna bunúsacha a fhreagairt faoi tháirgí gnéithe praghsanna srl. … Ina theannta sin, cuireann an cineál teicneolaíochta seo deireadh le hearráidí daonna riosca ag cinntiú beachtas gach idirbheart agus trí chumais anailísíochta thuarthacha tairgtear roinnt ardán fadhbanna a aithníodh sa todhchaí fiú sula dtarlóidh siad a d'fhéadfadh go leor airgid a shábháil i ndiaidh a chéile.
Tríd is tríd d'fhéadfadh glacadh le teicneolaíochtaí uathoibrithe a bheith ina spásanna teileachumarsáide iontach a ligeann d'eagraíochtaí freastal ar chliaint níos tapúla agus costais an lae deiridh a choinneáil íseal, rud a spreagfadh brabúis mhéadaithe leibhéil níos airde sástachta i measc tomhaltóirí araon ag cabhrú leo margadh iomaíoch a choinneáil i saol digiteach an lae inniu!
Tionchar AI ar Aitheantas Gutha sa Tionscal Teileachumarsáide
Tá an tionscal teileachumarsáide ag forbairt go tapa le blianta beaga anuas, agus tá ról mór ag tabhairt isteach na hintleachta saorga (AI). Tá AI ag athrú an chaoi a n-oibríonn gnólachtaí san earnáil trí sheirbhís do chustaiméirí a dhéanamh níos éifeachtaí agus eispéiris níos fearr a sholáthar do chustaiméirí. Príomhréimse amháin ina bhfuil tionchar ag AI ná teicneolaíocht aitheantais gutha, a ligeann do chustaiméirí idirghníomhú le meaisíní trí phróiseáil teanga nádúrtha (NLP). Cuireann an teicneolaíocht seo ar chumas cuideachtaí teileachumarsáide seirbhísí uathoibrithe a sholáthar ar nós ródú glaonna nó freagraí uathoibrithe ar cheisteanna coitianta, agus ag an am céanna ligeann dóibh léargais luachmhara a fháil ar iompar agus roghanna custaiméirí.
Is féidir le haitheantas gutha faoi thiomáint ag AI cabhrú le feabhas a chur ar eispéireas úsáideora do chustaiméirí a thagann isteach in ionaid teagmhála nó a úsáideann córais IVR trí rátaí cruinnis a mhéadú agus focail agus frásaí á n-aithint acu. Úsáideann sé algartaim atá deartha go sonrach le haghaidh aithint cainte, rud a chuireann ar a chumas variant éagsúla a aithint gan aon oiliúint roimh ré ar chanúintí réigiúnacha nó ar fhuaimniú focail áirithe. Ina theannta sin, is féidir leis sosanna idir abairtí a bhrath ionas go sreabhann comhráite go réidh ó thopaic amháin go topaic eile gan comhthéacs a chailliúint ar an mbealach - rud a mbíonn córais ghutháin traidisiúnta ag streachailt uaireanta leis an easpa sofaisticiúlachta cuí ina loighic ríomhchlárúcháin .
Cuidíonn teicneolaíocht aitheantais gutha freisin le costais a bhaineann le hoibriú láimhe laistigh d’oibríochtaí lárionad teagmhála gnóthas a laghdú – rud a shábhálann am a chaitear ar thascanna neamhchoitianta amhail iontráil sonraí nó loingseoireacht roghchláir le linn glaonna – agus laghdaítear ar an gcaoi sin caiteachas oibríochta thar thréimhsí fada ama . Trí chumas próiseála teanga nádúrtha a ghiaráil trí sheirbhísí freagartha idirghníomhacha guth-chumasaithe , ní hamháin go bhfuil cuideachtaí in ann airgead a shábháil ach taithí níos fearr a thairiscint do chustaiméirí freisin; ag seachadadh amanna réitigh níos tapúla agus ag an am céanna ag cothabháil ardchaighdeáin cáilíochta i gcónaí.
Chun buntáistí féideartha na samhla nua seo a fheabhsú tuilleadh, tá oibreoirí líonraí móibíleacha tar éis dul i mbun tionscnaimh mar 'comhéadain chomhrá' a thabhairt isteach bunaithe ar chatbots téacs-bhunaithe; Úsáideann na róbónna seo algartaim NLP sofaisticiúla agus teicnící meaisínfhoghlama oilte ar thacair shonraí mhóra a bhailítear ó idirghníomhaíochtaí iarbhír tomhaltóirí, ag soláthar moltaí agus comhairle atá saincheaptha do riachtanais úsáideoirí aonair go beacht agus go héifeachtach ná mar a bhí riamh cheana! Ina theannta sin , cuireann go leor soláthraithe fón póca rochtain saor ó lámh ar fáil anois trí ghléasanna cliste ar nós Amazon Echo / Cúntóir Baile Google srl ; rud a ligeann d'úsáideoirí rochtain thapa a fháil ar a mbuneolas cuntais chomh maith le híocaíochtaí a dhéanamh gan uaim trí orduithe béil! Léiríonn na forbairtí seo go léir todhchaí iontach do thomhaltóirí agus do ghnólachtaí araon a bhuíochas leis an dul chun cinn a rinneadh den chuid is mó a d’fhéadfadh comhtháthú Faisnéise Saorga a dhéanamh laistigh den Tionscal Teileachumarsáide inniu!
Foghlaim Meaisín a Ghiaráil chun Slándáil agus Comhlíonadh i gCórais Teileachumarsáide a Fheabhsú
Tá cuideachtaí teileachumarsáide ag casadh ar réitigh meaisínfhoghlama chun slándáil agus comhlíonadh a gcuid córas a fheabhsú. Teicníc hintleachta saorga is ea meaisínfhoghlaim a ligeann do ríomhairí foghlaim ó shonraí gan iad a ríomhchlárú go sainráite. Is féidir é a úsáid le haghaidh feidhmeanna éagsúla, lena n-áirítear calaois a bhrath, deighilt custaiméirí, agus cibearshlándáil.
Le blianta beaga anuas, tá méadú tagtha ar bhagairtí cibear-bhagairtí do chuideachtaí teileachumarsáide mar gheall ar chastacht a gcóras agus na méideanna móra sonraí íogaire úsáideoirí a stórálann siad. Chun na sócmhainní seo a chosaint ó ghníomhaithe mailíseacha nó ó sháruithe de thaisme, tá prótacail slándála déine curtha i bhfeidhm ag go leor gnólachtaí, amhail algartaim criptithe nó bearta fíordheimhnithe dhá-fhachtóir. Ach b’fhéidir nach leor cur chuige traidisiúnta; is féidir le meaisínfhoghlama cuidiú le haimhrialtachtaí a bhrath a d’fhéadfadh gníomhaíocht amhrasach nó iarrachtaí rochtana neamhúdaraithe a léiriú sula n-éiríonn siad ina saincheisteanna tromchúiseacha trí uirlisí anailísíochta thuarthacha a ghiaráil amhail bogearraí aitheanta patrún nó samhlacha líonraí néaracha atá oilte ar thacair sonraí stairiúla arna mbailiú ag freastalaithe soláthraithe teileachumarsáide le himeacht ama .
Trí úsáid a bhaint as ard-anailísíocht faoi thiomáint ag teicneolaíocht meaisínfhoghlama, beidh soláthraithe seirbhíse in ann príobháideacht an úsáideora a chosaint níos fearr agus ag an am céanna a chinntiú go gcomhlíontar caighdeáin tionscail ar nós HIPAA, GDPR, PCI DSS etc. Ina theannta sin , d' fhéadfadh an teicneolaíocht seo dearfacha bréagacha a laghdú nuair a chuirtear oibreoirí ar an eolas faoi ghníomhaíochtaí mailíseacha ionchasacha a d' laghdódh na costais oibriúcháin a bhaineann le himscrúduithe láimhe is gá do gach teagmhas a luaitear .
Chomh maith le cumais fheabhsaithe slándála cumasaithe trí phróisis braite aimhrialtachta uathoibrithe bunaithe ar halgartaim matamaiticiúla sofaisticiúla arna bhforbairt ag baint úsáide as modhanna maoirsithe/neamhmhaoirsithe; tá ardáin néalbhunaithe arna dtacú ag teicneolaíochtaí AI ag teacht chun cinn anois, rud a ligeann do telcos rialú níos gráinneach ar an gcaoi a leithdháiltear acmhainní (amhail bandaleithead ) ar sheirbhísí éagsúla a thairgtear laistigh de réigiún ar leith agus mar sin uasmhéadaítear éifeachtúlacht agus ag comhlíonadh na gceanglas rialála is infheidhme a fhorchuirtear orthu ag aon am ar leith.
De réir mar a ghlacann níos mó gnólachtaí teileachumarsáide ard-réitigh AI arna gcumhachtú ag teicnící meaisínfhoghlama táthar ag súil go leanfar le feabhsuithe breise ar shábháilteacht agus iontaofacht an chórais iomlán a mhéadú as a dtiocfaidh méadú ar mhuinín agus sástacht na gcustaiméirí agus ba cheart go n-eascróidh ioncam níos airde as seo amach sa deireadh.
Scrúdú a dhéanamh ar na Cásanna Úsáide do Chúntóirí Cliste agus Chatbots sa Teileachumarsáid
Tá úsáid cúntóirí cliste agus chatbots sa teileachumarsáid ag éirí níos forleithne. Tá custaiméirí anois in ann teacht ar fhaisnéis, ceisteanna a chur, agus idirghníomhú le gníomhairí seirbhíse custaiméara gan an fón a phiocadh suas riamh. Tá réabhlóidiú déanta ag an teicneolaíocht seo ar an gcaoi a mbíonn daoine i dteagmháil lena soláthraithe teileachumarsáide.
Ligeann cúntóirí cliste do chustaiméirí rochtain a fháil ar fheidhmeanna bunúsacha amhail iarmhéideanna cuntais a sheiceáil nó seirbhísí a chur ar siúl nó a mhúchadh trí orduithe gutha nó teachtaireachtaí téacs a sheoltar go díreach ó aip fóin chliste. Soláthraíonn Chatbots córas freagartha uathoibrithe d'úsáideoirí a dteastaíonn cúnamh uathu ach nach dteastaíonn uathu teagmháil a dhéanamh le gníomhaire beo - is féidir leo comhrá a dhéanamh trí chomhráite téacs amhail is go raibh siad ag caint go díreach le duine ó fhoireann tacaíochta na cuideachta. Tá sé mar aidhm ag an dá theicneolaíocht éifeachtacht a fheabhsú trí amanna feithimh a laghdú agus freagraí tapa a sholáthar do chustaiméirí atá ag lorg cabhrach láithreach; tá sé seo tairbheach go háirithe le linn tréimhsí gnóthacha nuair a d’fhéadfadh go mbeadh níos mó fiosrúchán ná baill foirne ar fáil ag aon tráth ar leith.
Ina theannta sin, fuarthas na réitigh seo úsáideach i réimsí ar nós calaois a chosc: úsáideann roinnt cuideachtaí teileachumarsáide algartaim Faisnéise Saorga (AI) chun gníomhaíocht amhrasach a bhaineann le cuntais chalaoiseacha a bhrath sula n-éiríonn sé ró-dhéanach; cuidíonn sé seo le tomhaltóirí agus gnólachtaí araon a chosaint ar chibearbhagairtí a d’fhéadfadh caillteanais mhóra airgeadais a bheith mar thoradh orthu ar shlí eile de bharr goid aitheantais nó gníomhaíochtaí mailíseacha eile a bheadh ar siúl ar líne/thar an líonra féin nach n-aireodh go dtí i bhfad níos déanaí sa líne amach anseo. gach duine a raibh baint acu leis atá soghonta maidir le hiarrachtaí dúshaothraithe féideartha a bheith á ndéanamh ina n-aghaidh trína bhfeistí agus a mbonneagar(í) líonraí féin.
Tríd is tríd, tá cúntóirí cliste agus chatbots tar éis éirí ina n-uirlisí luachmhara laistigh den tionscal teileachumarsáide inniu; ní hamháin go méadaíonn siad leibhéil táirgiúlachta go mór i ngach gné den oibríocht ach cuidíonn siad freisin le sástacht na gcustaiméirí a choinneáil ard agus ag an am céanna ag cosaint sonraí íogaire agus faisnéis phríobháideach ar gach costas - ag cur go mór le taithí iomlán an úsáideora nuair is infheidhme!