Conas is Féidir An India agus an Úcráin Oibriú le Chéile chun Athrú Aeráide a Chomhrac

Tháinig an India agus an Úcráin le chéile chun comhpháirtíocht straitéiseach a chruthú chun dul i ngleic le dúshlán domhanda an athraithe aeráide. Le daonra comhcheangailte de bhreis agus 1.3 billiún duine, tá an dá thír i riocht maith ó thaobh acmhainní agus cumais de chun aghaidh a thabhairt ar an tsaincheist ríthábhachtach seo.

Díreoidh an comhiarracht ar réimsí amhail fuinneamh in-athnuaite, forbairt teicneolaíochta glas, straitéisí laghdaithe carbóin agus bearta cosanta comhshaoil ​​ar féidir a chur i bhfeidhm ar fud an dá náisiún. Tá dul chun cinn mór á dhéanamh ag an India i dtreo a cumas fuinnimh in-athnuaite a thógáil trí leas a bhaint as cumhacht gréine trína clár uaillmhianach Misean Gréine Náisiúnta agus tá an Úcráin ag lorg bealaí chun astuithe ó fhoinsí tionsclaíocha cosúil le gléasraí cumhachta guail a laghdú le réitigh nua-aimseartha cosúil le gás nádúrtha a dhó níos glaine. saoráidí nó aistriú ó bhreoslaí iontaise go hiomlán go fuinneamh in-athnuaite amhail córais giniúna gaoithe nó hidrileictreachais.

Ina theannta sin, d’fhéadfadh go mbeadh roinnt dea-chleachtais i mbainistíocht agrafhoraoiseachta i gceist le comhoibriú idir an dá thír – réimse ina bhfuil saineolas suntasach ag an India – a chuidíonn le hathléimneacht a thógáil in aghaidh imeachtaí aimsire foircneacha de bharr athrú aeráide agus ag an am céanna rannchuidiú go dearfach le hiarrachtaí leithlisiú carbóin nuair déantar foraoisí a bhainistiú go hinbhuanaithe. Trí oibriú lámh ar láimh is féidir a chinntiú go sroichfidh na teicnící inbhuanaithe talmhaíochta seo i bhfad níos mó feirmeoirí ná mar a d’fhéadfadh ceachtar tír a dhéanamh ina n-aonar ionas gur féidir leo leanúint ar aghaidh ag táirgeadh barraí bia gan drochthionchar a bheith acu ar éiceachórais a dtimpeallachta. a bhaineann le caomhnú uisce, bainistíocht dramhaíola, rialú truaillithe aeir etc., gach cuid lárnach d'aon straitéis chuimsitheach atá deartha chun dul i ngleic go héifeachtach le hathrú aeráide.

Síníodh meabhrán le déanaí ag cur síos ar mhionsonraí sonracha maidir leis an gcomhpháirtíocht straitéiseach seo le linn cruinniú mullaigh fíorúil ar fhreastail an Príomh-Aire Narendra Modi agus Uachtarán na hÚcráine Volodymyr Zelenskyy air agus thagair siad dó mar “thiomna” faoina bhfuil ar a gcumas dlúthchomhar idir náisiúin chairdiúla a bhaint amach agus iad ag dul i ngleic le saincheisteanna domhanda mar. ár ngéarchéim phláinéadach reatha de bharr ardú teochta mar gheall ar ghníomhaíochtaí daonna a dhéanann damáiste do-aisiompaithe do shraitheanna íogaire atmaisféar an domhain mura dtugtar aghaidh orthu sách luath á scaoileadh isteach san atmaisféar ach rud amháin cinnte: An India An Úcráin bealach chun tosaigh ag taispeáint an domhain conas a dhéanann obair le chéile fíor-difríocht chun glúnta atá le teacht a shábháil ó na creathadh is measa atá ag déanamh athruithe aeráide atá ar siúl sa lá atá inniu ann .

Cumhacht Malartú Cultúir: Na Buntáistí a bhaineann le Caidrimh India-Úcráin a Iniúchadh.

De réir mar a neartaíonn an India agus an Úcráin a naisc dhéthaobhacha, tá an dá thír ag baint leasa as an malartú cultúrtha. I bhfad ó bheith ina chomhartha siombalach, is léir go bhfuil impleachtaí forleathana ag an malartú seo don dá náisiún.

Ó eagrú ceardlanna comhpháirteacha ar chultúr agus oideachas go dtí cláir mhalartaithe mac léinn a chur i bhfeidhm, tá an India agus an Úcráin ag déanamh céimeanna chun comhthuiscint a chur chun cinn idir a saoránaigh faoi seach. Tugann na tionscnaimh seo deis luachmhar do dhaoine aonair ón dá thír foghlaim faoi chultúir a chéile i spás sábháilte inar féidir le gach duine meas a mhothú beag beann ar chúlra nó creidimh.

Ina theannta sin, trí bheith páirteach i ngníomhaíochtaí cosúil le taispeántais ealaíne ina bhfuil saothair le péintéirí Indiacha a bhfuil cónaí orthu san Úcráin nó ceoltóirí Úcránach ag feidhmiú píosaí ceoil traidisiúnta Indiach thar lear, nochtar Indiaigh agus Úcránaigh araon do smaointe núíosacha a leathnaíonn a gcuid spéiseanna agus a dhoimhníonn naisc atá ann cheana féin le daoine leath bealaigh trasna. an domhan nach mbuailfidh siad le chéile go deo, b’fhéidir, ach ar féidir a saol a shaibhriú an oiread céanna trí eispéiris chomhroinnte trí mhalartuithe cultúrtha mar seo.

Ina theannta sin, tá sé tábhachtach, ní hamháin cén t-eolas a ghnóthaítear ach freisin conas a úsáidfear é — cibé an spreagann sé cruthaitheacht laistigh de do chuid oibre féin nó go simplí a bheith níos eolasaí faoi dhearcaí éagsúla — toisc go gceadaíonn tuilleadh faisnéise dúinn go léir a bheith inár saoránaigh dhomhanda níos fearr a chuireann san áireamh. ár ndomhan atá ag dul i laghad agus muid ag déanamh cinntí a théann i bhfeidhm ar dhaoine eile lasmuigh dár ngarchomharsanacht.

Ní hamháin go bhfuil cumhacht malartuithe cultúrtha suite ar a chumas daoine a thabhairt le chéile in ainneoin achar tíreolaíoch, ach freisin bealaí nua a oscailt le haghaidh comhoibrithe a d’fhéadfadh éachtaí níos mó fós a bhaint amach ná iad siúd a d’fhéadfaí a dhéanamh ina n-aonar. Mar shampla , tá go leor cuideachtaí teicneolaíochta tar éis leas a bhaint as comhpháirtíochtaí taighde idirnáisiúnta idir taighdeoirí ar fud an domhain ag obair le chéile i dtreo na sprice céanna - is dócha go mbeadh rud éigin deacair gan caidrimh láidre idirphearsanta a bhunú ar dtús a eascraíonn as rannpháirtíochtaí traschultúrtha . Go deimhin, áitíonn roinnt saineolaithe fiú go bhféadfadh méadú ar idirghníomhaíochtaí i measc na mball sochaithe éagsúla coinbhleacht mímhuiníne a laghdú le himeacht ama má thugtar dóthain deiseanna nochta dóibh naisc a chruthú nach dócha go raibh ann roimh an gcumarsáid mhéadaithe mar gheall ar na hiarrachtaí sin.

Tríd is tríd mar sin , le comhoibrithe go minic tionscadail for-rochtana oideachais feadh iliomad foirmeacha eile ag gabháil idirphlé bhonn leanúnach feabhas a chur ar chaidreamh idir dhá náisiún is cosúil toradh dosheachanta neartú comóntachtaí eatarthu — rud riachtanach chun tosaigh ag líonadh bearnaí atá os comhair na daonnachta sa lá atá inniu ann todhchaí níos gile a chruthú amárach

Cur Chuige Éagsúla i leith an Oideachais san Úcráin agus san India a Iniúchadh.

Is cuid thábhachtach de gach sochaí é an t-oideachas, agus tá cineálacha cur chuige éagsúla ag tíortha ar fud an domhain chun oideachas a sholáthar dá saoránaigh. Is dhá thír mhóra iad an Úcráin agus an India a bhfuil córais oideachais an-difriúil acu.

San Úcráin, tá an córas oideachais an-lárnaithe agus dírítear ar fheabhas acadúil. Ní mór do gach dalta sa bhunscoil ábhair a dhéanamh lena n-áirítear matamaitic, fisic, ceimic, bitheolaíocht agus teangacha iasachta ar nós Béarla nó Gearmáinis. Cuireann ardscoileanna ranganna speisialaithe breise ar fáil a ligeann do mhic léinn speisialtóireacht a dhéanamh i réimse ábhair amháin nó leathnú amach go réimsí eile ag brath ar a gcuid spéise. Soláthraíonn an rialtas ardoideachas saor ó theagasc trí ollscoileanna ar fud na tíre a thairgeann cláir chéime ó na daonnachtaí go heolaíochtaí innealtóireachta ag leibhéil fochéime agus iarchéime araon; ach tá ollscoileanna príobháideacha ann freisin a ghearrann táillí ar chlárú ach is minic a sholáthraíonn áiseanna níos fearr ná iad siúd a chuireann institiúidí poiblí ardfhoghlama ar fáil. Leagann múinteoirí Úcránach béim ar ghlanmheabhair ach leagann siad béim freisin ar scileanna smaointeoireachta criticiúla chomh maith le straitéisí fadhbréitigh i measc a gcuid daltaí ionas gur féidir leo a bheith ina bhfoghlaimeoirí neamhspleácha atá in ann cinntí eolasacha a dhéanamh bunaithe ar fhíorais seachas ar thuairimí leo féin agus iad ag tabhairt aghaidh ar shuímh dhúshlánacha le linn céimeanna saoil an duine fásta .

Tá cur chuige díláraithe ag an India i dtreo a córas oideachais ina leagann gach stát a churaclam féin de réir riachtanais áitiúla agus fós ag cloí leis na treoirlínte náisiúnta atá leagtha síos ag Príomh-Bhord Meánoideachais na hIndia (CBSE). Is éard atá sa bhunscoil teagasc bunúsach litearthachta den chuid is mó mar aon le roinnt scileanna uimhearthachta agus díríonn an mheánscolaíocht níos mó ar chroí-ábhair ar nós eolaíocht , matamaitic , ealaíon an Bhéarla srl ​​., chomh maith le staidéir shóisialta roghanna gairmoiliúna den sórt sin ag éirí níos coitianta i measc na n-ardscoláirí atá ag súil leis. i dtreo bealaí sainiúla gairme a leanúint níos moille sa saol. Athraíonn Institiúidí Ardoideachais (HEIs) ag brath ar an réigiún – d'fhéadfadh go mbeadh cuid de na stáit ina gcónaí ar champais ollscoile a fhaigheann maoiniú poiblí amháin ach d'fhéadfadh go mbeadh roinnt institiúidí ardghradaim faoi úinéireacht phríobháideach ag stáit eile freisin; cuireann go leor IAO cúrsaí cianfhoghlama ar fáil taobh le cinn lánaimseartha a thugann níos mó solúbthachta do mhic léinn ionchasacha nuair a thagann an t-am chun rogha a dhéanamh eatarthu go léir .. Áirítear ar na modhanna teagaisc a úsáidtear laistigh de sheomraí ranga Indiacha teagasc traidisiúnta i stíl léachta gníomhaíochtaí idirghníomhacha comhcheangailte díospóireachtaí rólghlacadh a spreagadh cruthaitheacht samhlaíocht i measc na n-aigne óga ag cabhrú leo smaoineamh taobh amuigh de ghnáth-theorainneacha iad a ullmhú níos fearr a láimhseáil dúshláin ón bhfíorshaol is cinnte go dtabharfaidh saol daoine fásta a gcuid oideachais fhoirmiúil amach nuair a bheidh siad críochnaithe.

Tríd is tríd úsáideann an dá thír cineálacha cur chuige uathúla chun oideachas a chur ar na glúnta atá le teacht cé go bhfuil éagsúlachtaí subtlety go leor idir conas a dhéantar anseo agus ansiúd - sa deireadh fanann an sprioc mar a chéile is cuma cén pláinéad cúinne a d’fhéadfadh a bheith ann: todhchaí geal a chinntiú do gach leanbh atá i gceist beag beann ar an Úcráin ón India áit eile ar fud an domhain!

Comparáid idir Córais Chúram Sláinte san Úcráin agus san India.

Tá cúram sláinte riachtanach do gach tír, toisc go dtugann sé na cóireálacha riachtanacha do dhaoine chun a sláinte a chothabháil. Mar sin féin, athraíonn córais cúram sláinte go mór idir tíortha. Déanfaidh an t-alt seo comparáid idir córais cúram sláinte na hÚcráine agus na hIndia.

Tá córas cúram sláinte uilíoch ag an Úcráin atá maoinithe ag cánacha agus préimheanna árachais éigeantacha a íocann saoránaigh atá fostaithe san earnáil fhoirmiúil. Clúdaíonn an rialtas dhá thrian de chaiteachas náisiúnta sláinte agus clúdaíonn íocaíochtaí as póca 21%. Cuirtear seirbhísí cúraim phríomhúil ar fáil ag ospidéil phríomhúla nó ag clinicí príomhúla ar fud 24 réigiún na hÚcráine, agus tá rochtain saor in aisce ar an bpointe seirbhíse dóibh siúd atá clúdaithe faoi scéimeanna árachais phoiblí; tá gá le híocaíochtaí príobháideacha, áfach, chun cógais áirithe nó sainchóireáil a fháil ó speisialtóirí lasmuigh de na háiseanna seo. Tá líonra fairsing de liachleachtóirí ginearálta ann freisin a sholáthraíonn seirbhísí ar bhonn táille go díreach d'othair gan aon chlúdach árachais de dhíth.
Tá earnálacha rialtais agus príobháideacha araon ag soláthar cúram leighis san India, ach tá a córas foriomlán fós neamhleor i gcomparáid le náisiúin fhorbartha eile atá i bpáirt mar gheall ar a daonra mór (1 billiún). Riarann ​​an Aireacht Sláinte agus Leas an Teaghlaigh formhór na ngréasán ospidéal poiblí ar fud 29 stát na hIndia a thairgeann cóireáil bhunúsach leigheasach go príomha mar aon le bearta coisctheacha amhail imdhíonadh in aghaidh galair theagmhálacha cosúil le polaimiailíteas agus an bhruitíneach; ach is minic a athraíonn an cháilíocht thar stáit éagsúla i bhfianaise éagsúlachtaí réigiúnacha sna hacmhainní atá ar fáil & leibhéil forbartha bonneagair bainte amach go dtí seo laistigh de na ceantair faoi seach. Is ionann ospidéil phríobháideacha agus 75%+ iontrálacha othar as a dtagann thart ar 80% ar an gcaiteachas iomlán ar chúram sláinte den chuid is mó – freastalaíonn siad seo den chuid is mó ar rannóga níos saibhre a thairgeann cóireálacha ar chaighdeán níos airde/costasach nach bhfaightear in aon áit eile agus freastalaíonn siad ar dhaonraí níos saibhre ná ar na cinn is boichte trí amanna freagartha níos gasta agus aird phearsantaithe. faighte le linn cuairteanna a rinneadh orthu (ba chóir a thabhairt faoi deara, áfach, go n-oibríonn roinnt ENRanna clinicí saor in aisce atá dírithe go háirithe ar dhaoine bochta atá lonnaithe i gcathracha éagsúla). Gearrann siad seo táillí bunaithe ar chineál/leibhéal seirbhíse a theastaíonn seachas na pleananna rialtais rialta a chuirtear san áireamh cheana féin agus nithe a bhaineann leis an gcinneadh á gcinneadh cé mhéad aisíocaíocht is féidir a eisiúint in aghaidh an nós imeachta etcetera .

Mar fhocal scoir, tá cur chuige an-difriúil ag an Úcráin agus an India maidir lena gcórais náisiúnta cúram sláinte faoi seach: cuireann an Úcráin cur chuige uilíoch i bhfeidhm ach braitheann an India go mór ar ghnóthais phríobháideacha in éineacht le hinstitiúidí rialtais a bhíonn i bhfabhar baill níos saibhre in ionad rochtain chomhionann a thairiscint beag beann ar chúlra socheacnamaíoch a bheith i láthair. i measc na gcásanna indibhidiúla go léir a thángthas orthu thar an tréimhse ama a bhreithnítear anseo thuas, mar sin de chríochnaíonn an mhír seo dá réir sin an t-eolas a dúradh thuas focail thuasluaite ag tabhairt isteach ábhar an tsaincheist pléite anois críochnaithe go raibh maith agat go mór go deimhin slán Slán!

Deiseanna Nua um Fhorbairt Eacnamaíoch Idir an Úcráin agus an India Trí Chomhaontuithe Trádála.

Tá an caidreamh trádála Úcráinis-Indiach ag méadú go seasta le blianta beaga anuas. D'oscail sé seo deiseanna nua d'fhorbairt eacnamaíoch idir an Úcráin agus an India trí shraith comhaontuithe trádála.

An 15 Deireadh Fómhair, 2019, shínigh an dá thír comhaontú maidir le comhar déthaobhach i réimse an chustaim a fhágfaidh go mbeidh sé níos éasca trádáil trasteorann a dhéanamh agus a shimpleoidh nósanna imeachta a bhaineann le honnmhairí agus allmhairí idir an Úcráin agus an India. Áirítear sa chomhaontú bearta a spreagann gníomhaíochtaí infheistíochta frithpháirteacha chomh maith le teagmhálacha gnó a chur chun cinn idir cuideachtaí ón dá thír chun a n-iomaíochas ar mhargaí domhanda a mhéadú.
Ina theannta sin, síníodh Meabhrán Tuisceana (MoU) leis an bPríomh-Aire Indiach Narendra Modi le linn a chuairte ar Kiev anuraidh a dhírigh ar chomhar a fhorbairt i réimsí eolaíochta agus teicneolaíochta mar bhiteicneolaíocht, taiscéalaíocht spáis & taighde i measc réimsí eile. Táthar ag súil go gcabhróidh an MoU seo le nuálaíocht a threisiú laistigh den dá náisiún agus ag an am céanna poist a chruthú do dhaoine atá ina gcónaí ann freisin!

Ina theannta sin, bealach eile inar féidir leis an dá thír seo leas a bhaint as naisc eacnamaíocha méadaithe ná trí infheistíochtaí a dhéanann fiontraithe Indiacha i dtionscadail bhonneagair na hÚcráine amhail bóithre nó saoráidí táirgthe fuinnimh etc. gach páirtí rannpháirteach – lena n-áirítear infheisteoirí iad féin a fhaigheann aischuir mar gheall ar a rannpháirtíocht leis na tionscadail seo!

Tríd is tríd cuireann an chomhpháirtíocht seo deiseanna iontacha ar fáil do chomhoibriú comhthairbheach ar fud na n-iliomad tionscail – rud a fhágann gur féidir le gnólachtaí ó cheachtar tír rochtain a fháil ar acmhainní nach raibh rochtain acu ar shlí eile faoi láthair freisin! Le cur i bhfeidhm cuí & úsáid na gcomhaontuithe atá ann cheana féin chomh maith le haon chomhaontú a dhéanfar amach anseo a d’fhéadfaí a phlé ag cruinnithe atá le teacht níos déanaí i mbliana; níor cheart dúinn a bheith ag súil le rud ar bith ach torthaí dearfacha ag teacht amach go luath go leor…

Imscrúdú ar an Tionchar a Bhfuil Teicneolaíocht ar Ghnóthais sa dá Thír - Fócas ar Ghnólachtaí Nuathionscanta san Úcráin & san India .

Sa lá atá inniu ann, tá ról méadaitheach ag an teicneolaíocht i ngnólachtaí ar fud an domhain. Níl sé seo níos soiléire in áit ar bith ná i ngnólachtaí nuathionscanta atá lonnaithe san Úcráin agus san India. Tá tionchar forleathan ag an teicneolaíocht ar na gnólachtaí nuathionscanta seo, agus tá tionchar aici ar shamhlacha gnó, ar chaidreamh le custaiméirí agus ar oibríochtaí araon. Chun an scéal iomlán atá taobh thiar den fheiniméan seo a thuiscint, tá sé tábhachtach breathnú ar an gcaoi ar ghlac an dá thír seo le cineálacha cur chuige éagsúla chun an teicneolaíocht a úsáid chun a leasa féin – le torthaí an-difriúla.

San India, tá glacadh le teicneolaíochtaí nua ag gnólachtaí nuathionscanta tapa agus cuimsitheach. Tá cuid mhór de bhunaitheoirí nuathionscanta na hIndia ag giaráil réitigh teicneolaíochta mar néalríomhaireacht nó intleacht shaorga (AI) chun gnéithe éagsúla dá n-oibríochtaí gnó a shruthlíniú - ó uirlisí uathoibrithe margaíochta a chabhróidh leo custaiméirí ionchasacha a bhaint amach go tapa trí uirlisí anailíse sonraí is féidir leo a úsáid chun. léargais a fháil ar phatrúin iompraíochta úsáideoirí – iad a dhéanamh eagraíochtaí níos aclaí ar an iomlán . Ina theannta sin, tá go leor cuideachtaí ag fiosrú bealaí nuálaíocha ina bhféadfaí AI a úsáid le haghaidh tascanna ar nós bainistíocht seirbhíse custaiméara nó fiú forbairt táirgí uathoibrithe. Léiríonn an uchtú forleathan seo cultúr laistigh de phobal fiontraíochta na hIndia a spreagann glacadh le teicneolaíochtaí nua nuair is féidir - timpeallacht thorthúil a chruthú inar féidir le smaointe nuálacha fás go tapa in éineacht le himreoirí seanbhunaithe mar Amazon , Flipkart & Paytm a bhfuil infheistíocht mhór déanta acu go léir i bhforbairt réitigh teicneolaíochta sofaisticiúla le blianta beaga anuas. .

I gcodarsnacht leis sin, tá claonadh ag cur chuige na hÚcráine i leith úsáid teicneolaíochta trína gnólachtaí nuathionscanta féin rátaí oiriúnaithe níos moille a bhaint amach mar gheall go príomha ar easpa rochtana ar acmhainní airgeadais a theastaíonn le haghaidh infheistíochtaí suntasacha i gcumas T&F a theastaíonn le haghaidh gníomhaíochtaí innealtóireachta bogearraí nua-aimseartha cosúil le próisis feidhmithe DevOps & Néalríomhaireachta; ach tá comharthaí ann a d'fhéadfadh suim mhéadaithe i measc fiontraithe na hÚcráine a léiriú sna blianta amach romhainn. Mar shampla, tairgeann cláir luasaire a seoladh le déanaí a dhíríonn ar ghnólachtaí nuathionscanta luathchéime mar StartupsUA dreasachtaí gealltanais atá dírithe ar chabhrú le cuideachtaí óga samhlacha oibre a fhorbairt bunaithe ar theicneolaíochtaí ceannródaíocha a ligfidh dóibh dul san iomaíocht i ndeireadh na dála in aghaidh iomaitheoirí domhanda ainneoin buiséid theoranta atá ar fáil ó infheisteoirí áitiúla i gcomparáid leo siúd a fhaightear in áiteanna eile. ar fud na hEorpa nó Mheiriceá Thuaidh réigiún faoi seach creidim roinnt saineolaithe tionscail go bhféadfadh rath sa deireadh teacht níos luaithe seachas níos déanaí má leanann an treocht reatha ag leathnú níos faide soir i dtreo iar-stáit an Aontais Shóivéadaigh cosúil leis an Rúis Asarbaiseáin Chasacstáin An Airméin etcetera a bhfuil daonra comhcheangailte amháin cuntas beagnach 300 milliún duine san iomlán; rud a thugann deis iontach d'aon chuideachta ar mian leis a láithreacht idirnáisiúnta a leathnú am céanna a bheith in ann bonn tomhaltóra ollmhór a thapú agus ag laghdú na gcostas a bhainfeadh leis sin a dhéanamh agus a d'fhéadfadh a bheith mar thoradh ar chorrlaigh bhrabúis ollmhóra síos an bóthar dá n-éireodh go leor le fiontair aird lasmuigh a mhealladh cistí riachtanacha inmharthanacht fhadtéarmach sciar den mhargadh a chothabháil gan caighdeáin cháilíochta a íobairt cibé slí beag beann ar thorthaí rud amháin geallúintí todhchaí áirithe fós geal an dá náisiún ag brath ar thoilteanas glacadh rioscaí bainteach foirmeacha níos nuaí a oiriúnú meáin chumarsáide a chéile daonraí faoi seach leanúint bogadh ar aghaidh éabhlóid teicneolaíochta le chéile lámh eile riosca titim taobh thiar den scíthe domhan féachaint nuálaíocht dul chun cinn maidir le dul chun cinn ré digiteach sochaí an lae inniu ag dul ar aghaidh ach am a insint cad a tharlóidh amach romhainn go dtí sin gach duine fanacht go foighneach a fheiceáil a tharlóidh an chéad aistear spreagúil amach romhainn!

Anailís a dhéanamh ar Shaincheisteanna Dlí Coiteanna atá roimh Fhiontraithe ón dá Náisiún – Anailís Chomparáideach idir Dlíthe na hIndia agus na hÚcráine .

Agus fiontraithe ón India agus ón Úcráin araon ag iarraidh go n-éireoidh leo ina n-iarrachtaí gnó faoi seach, ní mór dóibh a bheith ar an eolas faoi na saincheisteanna coiteanna dlí éagsúla a d'fhéadfadh teacht chun cinn. Tríd an difríocht idir na dlíthe i ngach náisiún a thuiscint, is féidir le fiontraithe ón dá thír fadhbanna féideartha a aithint sula dtagann siad chun cinn. Déanfaidh an anailís chomparáideach seo iniúchadh ar chuid de na saincheisteanna dlí is coitianta atá roimh fhiontraithe Indiacha agus Úcránacha agus ag an am céanna leagfar béim ar idirdhealú tábhachtacha idir dlíthe a dtíortha faoi seach.

Nuair a thagann sé chun eintiteas gnó a fhoirmiú, cuireann dlí na hIndia níos mó roghanna ar fáil ná mar a dhéanann dlí na hÚcráine chun struchtúr cuí a chruthú d’oibríochtaí fiontair. Tá trí phríomhchineál eintiteas san India: dílseánaigh aonair (nó gnólachtaí aonair), comhpháirtíochtaí (le beirt úinéir nó níos mó) agus cuideachtaí (le dliteanas teoranta). Ar an láimh eile, faoi dhlí na hÚcráine níl ach dhá fhoirm ar fáil—comhpháirtíochtaí ginearálta nó cuideachtaí dliteanais teoranta—agus ní fhéadfaidh infheisteoirí coigríche ach na heintitis deiridh sin a fhoirmiú ach srianta breise a chur orthu más mian leo é sin a dhéanamh laistigh den Úcráin féin seachas láithreacha amach ón gcósta den sórt sin. mar an Chipir nó an Eastóin.

Réimse eile is ea cánachas ina bhfuil difríochtaí idir an India agus an Úcráin maidir le gnólachtaí a oibriú sa bhaile agus thar lear. Cé go n-íocann saoránaigh Indiacha cánacha atá bunaithe ar ioncam domhanda is cuma cén áit a dtagann tuilleamh ó lasmuigh dá teorainneacha trí chóras stádais cáiníocóra “cónaitheach”; Úsáideann Ukrainians cánachas bunaithe ar chónaithe a bhaineann le tuilleamh intíre amháin nó cánachas bunaithe ar “fhoinse” a chuireann an t-ioncam eachtrach ar fad a thuilleann daoine aonair i bhfeidhm beag beann ar chónaí laistigh/lasmuigh den tír ag an am a rinneadh/fuarthas airgead chomh fada agus a seoladh cistí ar ais go críocha. duine a fuair an t-airgead sin a chur faoi réir aon táillí atá dlite ar theacht ann freisin. Ní mór aird níos mó a thabhairt ar an difríocht seo agus fiontair idirnáisiúnta á bpleanáil ag baint le daoine aonair a bhfuil baint acu le ceachtar náisiún faoi seach toisc go gcaithfear straitéisí éagsúla a úsáid ag brath ar chás sonrach cás i láthair réaltachtaí maidir le stádas cónaitheachta atá faighte amach ag páirtithe i gceist trí thaighde cúramach roimh chinneadh a dhéanamh cad ba chóir a dhéanamh gníomhartha chun an chosaint is fearr. leasanna gach duine a gcuirtear isteach orthu le linn an phróisis .

Ina theannta sin athraíonn rialacháin fostaíochta go mór idir náisiúin , cé go bhfanann an prionsabal ginearálta mar an gcéanna inar gá d’fhostóirí cearta bunúsacha a sholáthar d’oibrithe is cuma cén post atá acu – mar shampla oibríonn caighdeáin íosphá arna socrú ag leibhéal arna chinneadh go réigiúnach laistigh den dlínse gan eisceacht á dhéanamh in aon chuid den fhórsa saothair ós rud é gurb ionann acmhainní daonna agus croí. oibríochtaí tairgthe luacha ag rith ar an mbealach is éifeachtúla is féidir dá bhrí sin cloí le polasaithe áirithe um chosaint saothair éigeantach cé go bhfuil difríocht mhór idir na sonraí sonracha a cuireadh i bhfeidhm ag brath go mór ar an suíomh cineál poist a theastaíonn ón bpearsanra tascanna a bhaineann leis a chomhlíonadh dá réir . Mar shampla , cé go bhfuil an ceart ag na hIndiaigh aontachtú tacaíocht chomhaontuithe cómhargála chun casaoidí a lorg trí chaingean dlí dlíthíochta Níl saoirsí comhchosúla ag contrapháirtithe na Rúise fós faoi cheangal fostóir cloí le téarmaí deachtú coinníollacha infheidhme ar fud an domhain fiú cásanna a bhféadfadh rialuithe bhfabhar fostaithe riamh seans fhorghníomhú mar gheall ar easpa reachtaíochta infheidhmithe a rialaíonn cúrsaí a phléitear anseo inniu is é an chiall atá leis an gcinneadh deiridh ná bainistíocht na lámha ina n-aonar – rud a theastaíonn ón bhfiontraí a mheas go cúramach roimh dhul i ngleic le daoine seirbhísí saothair iarrachtaí eagraíochta é féin a bhunú go daingean sciar den mhargadh a bheith ag teastáil ón tionscal a roghnaíodh dul sa tóir ar aislingí éirí rathúil iarracht bhrabúsach thar na blianta!

Ag Scrúdú na nDúshlán atá roimh Mhná i Róil Cheannaireachta ar fud an dá thír – Conas is Féidir Linn iad a Shárú? Ag Lorg Bealaí Chun Truailliú Uisce a Mhaolú i gCóras Abhann an dá Náisiún

Is mórdhúshlán é truailliú uisce atá roimh an dá náisiún, agus is léir go háirithe éifeachtaí na saincheiste seo do mhná i róil cheannaireachta. Tá impleachtaí forleathana ag an easpa rochtana ar uisce glan ar shláinte agus ar fholláine iomlán na mban, chomh maith lena gcumas cur go bríoch le próisis chinnteoireachta.

Chun aghaidh a thabhairt ar an bhfadhb seo go héifeachtach, ní mór dúinn a bunchúiseanna a thuiscint ar dtús. I go leor cásanna, is gníomhaíochtaí tionsclaíocha mar mhianadóireacht nó déantúsaíocht a tháirgeann truailleáin a thruaillíonn aibhneacha nó foinsí screamhuisce a úsáideann pobail áitiúla is cúis le truailliú uisce. Is féidir le droch-chórais sláintíochta a bheith ina gcúis le héilliú ó tháirgí dramhaíola daonna ag dul isteach in uiscebhealaí gan áiseanna cóireála leordhóthanacha a bheith i láthair in aice láimhe.

Ar ámharaí an tsaoil, tá bealaí ann inar féidir linn tionchar an truaillithe uisce ar dhaonraí an dá thír a mhaolú – go háirithe iad siúd a bhfuil taithí acu ar cheannairí baineanna a bhíonn ag brath ar fhoinsí óil glan lena gcuid oibre – trí mheascán d’athruithe beartais agus dul chun cinn teicneolaíochta:

1) Beartais chomhshaoil ​​láidre a bhunú a rialaíonn gníomhaíochtaí tionsclaíocha in aice le héiceachórais íogaire uisceacha;

2) Rialacháin níos déine a thabhairt isteach maidir le scaoileadh fuíolluisce isteach in aibhneacha;

3) Infheistíocht a dhéanamh in ionaid chóireála séarachais ionas nach ndéanann dramhaíl daonna truailliú ar shruthanna nó ar dhobharlaigh eile fionnuisce;

4) Úsáid a bhaint as teicneolaíochtaí nua amhail hintleachta saorga (AI), meaisínfhoghlaim (ML), nanaitheicneolaíocht agus braiteoirí chun monatóireacht níos fearr a dhéanamh ar leibhéil éillithe in uiscí dromchla ar fud na réigiún;

5 ) Córais scagacháin pointe úsáide ísealchostais a fhorbairt atá deartha go sonrach do cheantair thuaithe a bhfuil rochtain theoranta acu ar acmhainní uisce óil sábháilte; & 6) Pobail a chur ar an eolas faoi mhodhanna diúscartha cearta ionas nach gcuireann siad truailleáin isteach in uiscebhealaí in aice láimhe gan chuimhneamh.                                                                                                               
                      
         ​           
                                                                                  🚰🚰